Waar ga je uit eten Sen? Wij zijn gister naar de griek geweest om te vieren dat Michelle klaar is met de middelbare school (nou jah, de uitslag nog afwachten maar ga ervan uit dat ze geslaagd is ) Ow my god! Die Mayron Hij kreeg een stukje stokbrood met tzatziki van me, nah, hij proefte het en heeft vervgolgens een halfuur lang echt geschreeuwd. En dit kwam eruit: ETEN!!! en HEBBE!!! Hij vond het zooooooo lekker Toen heeft ie nog zijn drinkbeker tegen een dienblad met bier gegooid... zucht... Hij heeft een bord van het dienblad gegrepen, whahaha... Maar jah, hij houdt dus van grieks
okay spannend. ik moet ook weer een afspraak maken bij mijn grote vriendin mar vergeet t steeds. t moet een dubbel afspraak worden omdat we volgende maand weer moeten gaan provoceren
een lekkerbekkie dus. ik zou t nog niet aandurven maar dat komt door de vele reacties op eten en drinken bij nikita
daar ben ik weer minder enthausiast over haha. hou niet zo van dat je de ribben of wat dan ook nog ziet. zolang ik niet kan zien wat t gewest is aan vlees vind ik t geen probleem.