Zo, het wordt hier toch donker En ik heb Wessel stukjes liga op een bord gedaan. De liga ligt nu op het kleed
Ik heb gisteren trouwens een mooie placemat gekregen van het cb Met muizen. En op de achterkant staat wat ze met 1 jaar eten ongeveer, tips ed
KK, leuke foto's! Wat leuk dat ze de kleertjes al past, staat haar goed! Bloem, wat is hij trots!!!!! Senn, gefeliciteerd!!! Alvast veel plezier vanavond met het etentje! Liesje, door de zwangerschap is er natuurlijk veel veranderd in je lichaam waardoor dit kan voorkomen. Ik had het ook nog nooit eerder gehad en na de zwangerschap helaas al 3x ofzo tijdens het slikken van de pil Essie, de foto heb ik nog niet gemaakt want mijn moeder was er al vroeg om te helpen in het huishouden en Julian slaapt nu eindelijk dus heb nog geen foto gemaakt. Zodra hij wakker is zal ik de foto van het broekje maken en hier neerzetten. Verder weet ik het niet meer! Sorry als ik iemand vergeten ben! Hier gaat het opzich wel goed, wel moe en licht in mijn hoofd maar dat komt door de hoeveelheid bloed die ik heb verloren zei de vk gisteren al aan de telefoon. Het onweert hier trouwens en als ik iets niet leuk vind is het onweer Ga dus zo lekker op de bank onder de deken met de oudste hond want die vind onweer ook geen succes!
Zo ik heb ook inmiddels kaarten voor Mamma Mia besteld: 14 mei 2010 om 20:00 uur zitten we op de 1ste rij op de middelste stoelen in Den Bosch!
Ahhh, dat vind ik schattig!!! Zo is Mees vandaag ook zo lief met zijn nieuwe Nijntje loopauto door het huis aan het wandelen. Helemaal trots, van kijk mij dan! En net hebben we tikkertje gedaan samen, dan wordt hij ook altijd helemaal door het dolle heen!
Kan me heel goed voorstellen dat je moe bent meid. Het is ook nogal niet wat van gisteren, en dan heb ik het niet eens over het bloedverlies en het lichamelijke herstel. Wel fijn dat je je op zich redelijk goed voelt! Kruip inderdaad maar lekker op de bank onder de deken en laat je waar mogelijk maar lekker verwennen en in de watten leggen vandaag!
Hier is het ook druilweer. Ben net terug van de markt met een vriendin en Mees. Zijn maar met de auto ernaartoe gegaan terwijl we dat normaal altijd lopend doen. Nu ga ik Mees lekker eten geven (worteltjes met tartaar en aardappeltjes zelfgemaakt) en dan voor mezelf een prakje opwarmen. Manlief werkt op vrijdagavond dus dan maak ik het voor mezelf altijd makkelijk met eten. Wat gaan jullie eten?
quote="suanne85"][quotSusi"] Jah hier ook...is al bijna op. Althans het staat voor pinksterin in de tuin als t goed is...een nieuwe schutting..hahahah XXSuus[/quote] en wanneer heb jij t ingeleverd als ik vragen mag?[/quote] Dat word voor ons gedaan...ergens begin maart was het geloof ik.. XXSuus
[quot="Senninha"][qote="Knuffelkonijn"]hey sen, toen je net schreef dat je ff wat ging doen met die erachter, was dat dit? [/quote] Nog veel leuker, de was vouwen.
[qute="Senninha"] Ik ga zo opstaan....meisjes aankleden en t dorp in...lol XXSuus[/quote] Ik bedoelde toen andere Suus. [/quote] jah snapte ik...geintje... XXSuus
Jeetje zeg af en toe zeg moet je vreselijk goed lezen omdat er verkeerde stukken in het quote gedeelte worden weggehaald. Soms snap ik daardoor dingen niet helemaal meer en moet ik het echt 3 of 4 keer lezen.
Hoi dames! Hoe is het hier? Ingrid meis ik heb gehoord van je miskraam. Wat ontzettend klote zeg Een hele dikke knuffel voor jouw Hier is die laptop nog steeds kapot. Althans de oplader vermoeden ze Nu krijgen we een nieuwe oplader toegestuurd maar goed dat duurt dus 5 werkdagen. Had hem gehoopt vandaag te krijgen maar heb hem niet gekregen dus echt balen gewoon. Meiden ik moet weer gaan maar hoop snel weer te zijn
He Kwebbels!!! Alles goed met je?? En met Indi ook alles goed?? Balen joh dat je zo lang niet online kan! Je wordt vast door Senninha wel op de hoogte gebracht van de belangrijkste dingen hoop ik, want ja, straks weet ik hoe veel pagina's teruglezen lijkt me ook niet echt te doen Hier alles goed hoor! Mees heeft gisteren een loopauto gekregen en crosst nu vrolijk het hele huis door. Leuk dat ie het vindt! Het slapen gaat nog steeds slecht helaas, maar ja, probeer me er maar zo goed als het gaat bij neer te leggen. Komt vast wel goed voordat hij 18 is [-o< [-o< ! Tot horens maar weer!
Meiden, het is wel heeeeel erg stil hier. Geloof dat ik de enige online ben. Aangezien kletsen in je uppie niet echt gezellig is..............ga ik er ook maar van tussen. Iedereen een hele fijne avond en tot horens!! Ohhhh, er is er hier alweer een wakker en flink overstuur... hoop dat dat geen voorbode is voor de nacht......