pfffffffffffffffff wat een verhaal meis en dan rakel ik het nu ook nog op (voor zover mogelijk terwijl het zo kort geleden is) nogmaals een hele dikke knuffel en heel veel sterkte
hallo, even een berichtje over de vogel! nou hier komt ie: leon kwam thuis had de bovenste pijp van de kachel eraf gehaald en erin gekeken enzo maar geen vogel te bekennen, ik zo tegen leon ik weet zeker dat er een vogel in zat hoor. en hij toen in de kachel gekeken en tegen de buis getikt die uit de kachel kwam, nou hoor je wat getik van die pootjes en toen zei leon van kijk eens boven die pijp, kwam daar die vogel uit, komt ie ook nog naar mij toe gevlogen! ik gillen en rennen naar de gang, komt die vogel me nog achter na ook, ik omlaag duiken knal die vogel tegen het plafond aan, hij zat onder het roet en nu het plafond ook. leon die vogel naar de bijkeuken geprobeerd te leiden daar die vogel opgesloten, en is leon via de voordeur de achter deur open gaan maken. is die vogel al een paar keer tegen de deur aangevlogen. was wel blij dat ie weg was. maar nu hebben we wel roetplekken op het plafond, dat wordt schilderen
Is niet zo goed te zien op de foto maar bij waar normaal het einde van de rits is zit een blauw stiksel en bij de twee voorste riemlussen ook. Is maar heel weinig en als je handig bent met de naaimachine zo met roze over te doen
Ach... arme jij en arme vogel Is het vogeltje er goed vanaf gekomen? We hebben wel wat met vogels he Ingrid: Mooie broek! Volgens mij heeft Wessel hem ook Essie: Mooie foto's LK: Slaap lekker! Als ik wat vergeten ben, sorry!
ik heb de vogel niet meer gezien. heb echt liggen shaken daarna hoor. leon zei van het doet je echt wat he zoiets. meer in de zin van dat ik er schrik voor heb
Wat een avontuur weer daantje . En als je eens heel voorzichtig met een swiffer duster (ken je dat?) probeert de roet van het plafond te vegen....misschien hoef je dan wel niet te schilderen. Een plumeau kan ook .
Hmmm....en met een natte doek ook niet..... (zo heb ik hier de worteltjeshap van Joost van de muur gehaald toen Rick het potje -per ongeluk - van de tafel af gooide ....en wij hebben structuurverf op de muren #-o )
Ik vind 'm leuk . (ik heb alleen altijd dat ik niet weet wat ik daar dan voor 'n kleur shirt op moet doen , wat voor kleur doen jullie erop?)
sorry hoor!! moet er wel een beetje om lachen!! haha heb hetzelfde gehad met een muis. Die zat in een kastje, maar ik ben helemaal niet bang voor muizen oid, maar ik gilde het uit en sprong op een stoel!! hahaha hoe vrouwelijk!!!