nou de roet zit er echt in, krijg je er niet af. ging echt met een harde klap ja heb ik weer he [/quote] Hmmm....en met een natte doek ook niet..... (zo heb ik hier de worteltjeshap van Joost van de muur gehaald toen Rick het potje -per ongeluk - van de tafel af gooide ....en wij hebben structuurverf op de muren #-o )[/quote] ja hebben vanalles al geprobeerd, nat droog, maar dat veeg je zo uit en heb je nog meer vlekken
ik heb een bijpassend shirtje erbij. zelfd kleur groen maar met witte mouwen anders wordt het té, Justin heeft het alleen nog niet aangehad...hihi ukkie!! kan het wel eens gaan proberen :-s
dames ik ben ervan door, ga lekker naar bed, nog even de ooievaarsclub lezen (gaat over iemand die niet zwanger kan worden en allerlei behandelingen ondergaat met hormonen en spuiten en nog meer, heel heftig en confronterend, maar ook humoristisch) zou het alleen niet lezen als je zwanger bent, ivm de hormonen
zoooo eindelijk de vakantie geboekt!! pffff voordat dennis besloten had of we nu wel of niet met het vliegtuig zouden gaan, of toch maar met de auto #-o ....pfffff daar zijn dus gewoon 2 weken voor nodig geweest, en we gaan gelukkig al over 4,5 week echt mannen, kan het beter gewoon regelen en dat ze niks te vertellen hebben want dan had ik het al allemaal geregeld!!!!
justin had ytrouwens een baaldag bij het kdv, net als gisteren terwijl het vorige week super ging!! hij was ook totalloss toen hij thuis kwam. Dus hup in bed en om 18 uur wakker gemaakt voor het eten. Daarna nog lekker gespeeld tot 20 uur en weer naar bed....zonder fles want die moest meneer niet....uiteindelijk om 21 uur nog gegeven in zijn slaap en 100 gedronken. En nu ben ik benieuwd tot hoelaat hij morgenochtend gaat slapen!! Vanochtend was hij dus om 4 uur wakker en om half 6 maar daarna tot kwart voor 7 en toen was ik zelf al helemaal klaar om weg te gaan!! ideaal!!
Sorry, ik was effe ergens anders . En ga nu afsluiten voor vanavond! Fijne avond nog allemaal en slaap lekker! Tot morgen .
Oranje, geel, rood of een andere lekkere felle kleur. Rainbowbabies heeft er vast wel iets voor. Over Rainbowbabies gesproken: ik zit momenteel weer wat dingen te bestellen. De bedrukte bandana's zijn 50% goedkoper momenteel. Altijd handig voor straks in Frankrijk.