Hier word het gecombineerd (als hij het eindelijk past :roll ) met rood, wit, fel groen en veel andere kleuren heb ik volgens mij nog niet in de kast hangen Ow ja wel felblauw kan er denk ik ook wel op.
Morgen ofzo weer even naar de babyplanet hier in assen, was er laatst ook al en zag toen een gele polo hangen van noppies, toen niet meegenomen omdat ik al zoveel had maar wil het toch ophalen. Vind het toch wel een erg leuk shirtje, enige nadeel is dat het een polo is en daar heeft hij er al 4 van in de kast ofzo
Net een muursticker voor Julian besteld bij de bijzaak, zijn naam in een meter breed en dan met allemaal sterren erom heen. Hij heeft namelijk een felblauwe muur waar zijn ledikantje tegenaan staat maar die is nogal kaal.
heb heel veel bloedverlies gehad dus een volledige miskraam, 's avonds nog naar de gyn geweest nadat de vk hier was geweest en ben helemaal schoon van binnen. Nu nog wel af en toe duizelig enzo door de hoeveelheid bloed die ik ben verloren.
Ow morgen ga ik ook naar het informatiecentrum hier in de buurt, worden weer nieuwe huizen gezet en daar is morgen informatie over te krijgen. Willen graag een eengezinswoning op de hoek dus eens kijken of die er nog zijn en of het wat is.
meid wat ontzettend naar voor je!!! kan me voorstellen hoe je je voelt (heb het voor jurre gehad....) dikke knuf!!
Uhmm... nee want ze moeten het voor me ontwerpen Heb een lettertype doorgegeven en hoe breed en hoog en dat er sterren omheen moeten. Denk dat ik nog wel een voorbeeld toegestuurd krijg dus zodra die binnen is zal ik het hier neerzetten.
roeland heeft ruzie met de oudste hond, is echt mijn hond en zij hebben een echte haat/liefde relatie en roeland is nu dus bezig hem te borstelen en de hond probeerd de hele tijd in de borstel te bijten Zij al, dat doet ie anders nooit
Hmm de pagina doet even gek: ik kan niet quoten. Dus dan maar even zo. Spannend Ingrid even kijken naar een mogelijk nieuw huis.