wat een kleine voetjes!!!! justin zit in 18 ongeveer maar heeft ook al 19 schoentjes aan, die zitten beter op de fiets die kan hij er niet tussenuittrekken omdat ze wat langer zijn!!
Sven en Maarit hebben ook niet echt grote voeten, dat zullen ze wel van vaders hebben want Niels heeft met zijn 1.88m ook maar maat 43.
Ik heb twee fietsenwinkels gecheckt, en bij beide is het hetzelfde 1tje probeerde mij een gewone fiets weer aan te smeren, dat dat ook prima was...
Ik hoop het ook niet. Wist jij dat een olifant een draagtijd heeft van ik meen 24 maanden? Ik zou er niet aan moeten denken, vind 9 maanden al zo lang.
Ja, was het eten lekker? En hoe ging het met de kids erbij? En met Karsten? Vermaakte hij zich wel aan tafel?
Het wordt niet voor niets een olifantendracht genoemd Maar de bevalling is ook een olifantenbevalling zeg Ze heeft vaak weeen hoor, jeetje
Ahhhh, zo schattig vind ik dat dan als ze zichzelf even prima kunnen vermaken!!! Toen ik vanmiddag Mees uit bed ging halen zat hij ook ongeveer zo, in een hoekje van zijn bedje op zijn billetjes met 'meneer konijn' te spelen. Zoooo schetig!