Fijn dat ze dan zo makkelijk weer gaat slapen!! Beter!!!! Nou, maar ff geen spaghetti voor Esmée dus.......
Ahhh, dan is het inderdaad wel sneu Maar misschien was het ook wel toeval? Anders over een poosje nog eens proberen?
Ja het eten was echt super lekker. De kids hebben niet superveel gegeten , maar wel lekker gespeeld in de speelruimte. Karsten hahahaha die bleef de ene friet na de andere verorberen en dat terwijl hij thuis al een 12maanden pot leeg had. Ik heb je zwager nog gemaild van de week.
Ahhh, fijn van de oproep!!! Er komt eindelijk beweging in dus!!!! En wat fijn dat hij zo goed gedronken had vanochtend!!! Hoe is het met de fles van 210 cc gegaan???
Echt waar??? Een ballotage commissie dus?!! Nou, wel apart hoor! Ben benieuwd wat de toelatingscriteria zijn dan!!
KK ik check straks nog wel even voor het filmpje van Esmée want mannetje wil wat t.v. met mij kijken.
Nee, daar heb je ook wel gelijk in, maar ik bedoel, je moet ze natuurlijk wel een paar keer per dag uitlaten en dan kan je moeilijk om 07.00 uur de deur uitgaan en pas om 17.00 uur terugkomen. Maar over een tijdje als ik misschien nog iets minder werk, willen wij ook heel graag een hond. Berner Senners, leuk!!! Dat zijn ook van die lieve loebassen!
Ja, daar heb je een punt Bloem. Dat heb ik soms ook wel eens. Dat ik tegen mensen wel zeg dat ik jullie via een forum ken, maar niet welk, want dan kunnen ze zo alles teruglezen en de dingen die ik met jullie deel wil ik niet persé altijd ook met andereden delen
Ja, dat klopt ook wel, jullie zijn wat dat betreft redelijk anoniem, maar degenen onder ons met een foto avatar en banner zijn natuurlijk al weer een stuk minder anoniem, alhoewel dat natuurlijk ook een eigen keuze is.
Zooo, die Karsten!! Nou dat het hem maar lekker mag smaken, want dat is alleen maar goed voor hem !! En wat fijn dat het zo goed ging met de kids, want tja, kids tevreden dan ben je zelf ook tevreden en kan je van je avond genieten. Was het een lange zit? Wij hebben er met de high tea ongeveer 2 uur over gedaan en dat ging gelukkig ook prima met Mees erbij. Moesten hem natuurlijk tussendoor wel ook wat vermaken, maar het viel me echt mee. Ging heel goed! En? Nog een reactie terug gehad van hem? Ik heb hem van de week nog niet gesproken, vanmiddag alleen even mijn schoonzus aan de lijn gehad over onze kleintjes.