Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Beter!!! Goed zo Karsten!!!! =D> \:D/

Uhhhhmmmm, met Mees 's nachts, tja.... :( :( :) Ach ja, hetzelfde eigenlijk. NIet meer van die vreselijke overstuur huilpartijen, maar hij slaapt nou al wel een week bij ons in bed. Hij gaat wel om 19.30 naar zijn eigen bed, maar begint standaard rond 23.00 uur te spoken. Soms lukt het nog weer om hem dan in zijn eigen bed in slaap te krijgen maar dan wordt hij rond 2.00 uur vaak weer wakker en leggen we hem bij ons. En soms lukt het om 23.00 uur al niet meer om hem in zijn eigen bed te leggen (hij wordt dan wel overstuur als we hem terugleggen en bij hem weggaan) dus dan ligt hij al vanaf een uur of 23.30/00.00 (na het proberen) bij ons in bed. Maar ach, heb me er maar bij neergelegd en hoop dat het over een poos gewoon beter gaat. [-o<
    Sinds gisteren is hij trouwens ook weer heel erg aan het hoesten dus vannacht heeft hij zichzelf gewoon steeds wakker gehoest en had hij keelpijn,dus tja, daar kan hij natuurlijk ook niks aan doen.

Maar goed, je went eraan laat ik maar zeggen :rolleyes:

2. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    :( Spaghetti is natuurlijk ook best wel vet misschien met die saus enzo. Misschien dat ze daar dan op reageert? Heb je het al eens met de lasagnepotjes geprobeerd?

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    #-o :rolleyes: :) :)

Ben benieuwd, misschien zie ik hem straks nog even. Ga nu even beneden met manlief thee drinken en dan Mees naar bed doen. Manlief wilde straks ook ff op de pc zei hij, dus weet niet of het nog lukt om vanavond online te komen.

Zo niet.................. alvast een hele fijne avond en slaap lekker voor straks!!!!

4. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    soort centreparcs is het, sunparcs

5. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Dat geldt voor iedereen natuurlijk................

Een hele fijne avond en slaap lekker voor strakjes!!!

Tot horens morgen!!!

6. weet je? dit klinkt als Sem van Esther.. Die hebben volgens mij hetzelfde

7. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Nee, heb op allebei nog niet gefietst :rolleyes: Maar de gazelle ziet er het mooist uit en die lijkt mij ook het lekkerst fietsen :D

Nu zijn daar twee kleuren van creme en van dat hele felle blauw (richting groen). De creme duurt het langst. Nu vind ik die felle kleur wel het mooist, maar die is wel errug opvallend :) en manlief wil er niet op fietsen :(, maar die is misschien wel binnen een korte tijd leverbaar omdat iedereen de creme wil.

Van de batavus hadden ze de mambo??? Maar ik dacht altijd dat er een andere was....

8. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    dennis ook, mt 42 en 1.85 en ik heb ook maar maatje 37 dus justin zal ook wel kleine voetjes krijgen!! :)

9. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    wat is de link ook alweer?

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Nee hoor....da's ong. 3 porties ;).

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Nope....hij ging steeds zitten :rolleyes:. Heb 'm maar mee op de fiets genomen...heeft vanmiddag verder niet meer geslapen en is net tijdens het drinken van zijn fles in slaap gevallen ;). Heeft zijn fles op en ligt er nu ong. 10 minuten in :D.

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Nee hoor, maar om een of andere reden is zijn pyjama veel leuker (zelfs nadat ie 'm van 't hoofdeind heeft getrokken) dan zijn knuffeltjes :).

13. http://www.baby-olifant.be/

volgens mij is er nu wel wat gaande

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Weinig kans :rolleyes:

15. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    ik heb de witte gazelle en hij fiets erg lekker. maar de batavus fietste ook lekker. ik vond het moeilijk kiezen. En toen ben ik toch voor de gazelle gegaan omdat ik daar beter bij de griond kon

16. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    hmmmm moet het een en ander installeren voordat ik het kan zien. zal ik maar niet doen want dennis heeft daar een hekel aan... :(

17. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    ga ff een vieze broek verwisselen!!

18. wat moet je installeren dan?

19. filmpje is bijna klaar...

Share This Page