Batavus valt mee hoor.....er wordt gezegd 10 weken levertijd.....maar mijne was er 2 weken later al .
Dan komt er iets anders op de proppen... De zus van mijn ex werkt als kraamhulp...Ik kan dat goed omzeilen..werk is werk en privé is privé..Weet alleen niet of zij dat kan...maar goed....eigenlijk is het mijn probleem ook niet.. XXSuus
Hebben ze wat te verbergen? En jah....ook ik ben blij dat dit een open kluppie is...Ik heb niets te verbergen...en daarbij als ik iets wil vertellen wat ik hier liever niet heb doe ik dat wel via pb XXSuus
Mijn lievelingsdieren zijn chimansees. Mijn grote droom is om een babychimp te verzorgen, maar dat is het al jaaaaaaaaaaaaren
KK: leuk filmpje van Esmée. Joost was vandaag ook aan het dansen op de muziek van Guus Meeuwis. Had de DVD van het concert van 2008 opstaan en meneertje zat in een hoekje van de box te 'wiebelen' en nog bijna in de maat vd muziek ook . (helaas waren -alweer - de batterijen van m'n fototoestel leeg ).
Waarom ga je niet eerst naar een fietsenzaak voor info... Laat alles je goed uitleggen en informeren...dan weet je wat handig en goed voor je is.. Suus herzelf doet dat ook altijd en gaan daarna op internet zoeken waar t het goedkoopst is..Zo heb ik dat ook met de fietsenkar gedaan... (scheelde me 50 euro) XXSuus
Naaaaaaah!!!!!! Dit topic is al aangemaakt door moeders die niet bij de beslotenclub mogen viewtopic.php?f=75&t=152672 Ik heb nog nooit zo iets belachtelijks gehoord, dacht dat de januarimoeders erg waren Dit kan toch niet? Ik snap echt niet dat ze dit toestaan hoor, vind het echt niet kunnen...