Nou ik kon het niet laten maar ik he b wat bij de november moeders gezet, zater gwoon mensen op toestemming te wachten Ik vroeg me af waarom ze er bij wilden horen, in de 2e wereld oorlog werd je ook geweigerd zeg maar... Heb og nooit zoiets belachelijks gehoord
Oh ja??? Hmmm, maar Esther is niet zo vaak online toch. Weet jij soms hoe zij ermee omgaan? Hetzelfde toevallig?
[/quote Monkeylove]Mijn lievelingsdieren zijn chimansees. Mijn grote droom is om een babychimp te verzorgen, maar dat is het al jaaaaaaaaaaaaren [/quote] Ga je een keer naar Monkeyworld in England.. Is niet zo gigaver...Misschien ken je t wel van tv.. http://www.monkeyworld.org/ XXSuus
Ik kan niet meer quoten Susi: Ik ga ook naar fietsenwinkels maar iedereen is schijnbaar op zoek naar een fiets, want overal zijn ze uitverkocht behalve bij de zaken waar ik niet heen wil.
Dat blauw klinkt wel heel tof! Hoezo wil manlief daar niet op fietsen? Mijn fiets is paars, met paars/wit gebloemde fietstassen, daar fietst manlief gewoon op hoor! Die mambo vind ik ook erg mooi trouwens, heb ik ook naar gekeken, maar heb dus uiteindelijk een gewone fiets van batavus genomen. Die van gazelle ken ik eigenlijk niet. Manlief werkt in de fietsen en ik weet wel dat Batavus een heel goed merk is, hij zegt dat het net iets degelijker is dan Gazelle. Maar ach.... volgens mij zijn het allemaal wel goede fietsen hoor!
Ohhhh... is dat vast ook de reden dat ik alleen sneeuw zie. Manlief hier houdt ook niet van 'gepruts' op de pc, dus dan laat ik het ook maar voor wat het is