Maar je hoeft haar toch helemaal niet tegen te komen? Als kraamhulp werk je toch gewoon alleen? En inderdada, dat is eigenlijk ook niet jouw probleem, toch?! Zou me er niet door laten weerhouden hoor, als het je heel leuk lijkt!
Ja, ja, weet helemaal wat je bedoelt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wilde vroeger altijd in zo'n apenreservaat gaan werken ergens in de jungle. Gewoon onbetaald, alleen tegen kost en inwoning. Lijkt me zooooo fantastisch. Ben ook helemaal weg van chimpansees!!! Vroeger toen ik echt heel klein was, droomde ik er altijd van om er eentje als huisdier te hebben (me niet realiserende dat dat helemaal neit kon en bovendien kei zielig is). Maar goed, als ik nou alleen zou zijn, zonder man en zonder kind, zou ik zo op het vliegtuig naar zo'n reservaat stappen om daar te gaan werken. lijkt me zoooo veel voldoening geven. Keek jij eerder ook altijd naar die serie op nederland 2 over stichting aap? En die nadere serie 'monkey world' heette het geloof ik van dat stel uit Engeland? Zou ik ook zo kunnen doen!!!
Ahh, da'sjammer. Had het wel willen zien! Mees begint nou steeds beter te zwaaien de laatste dagen. Wil nog wel eens voorkomen dat hij pas gaat zwaaien als de mensen voor wie het bedoeld is al weg zijn, maar ach, een gek die daar op let hihihiihi Dansen doet hij nog niet, maar lijkt me ook heel schetig!
Ik heb 'm nu een paar keer opgehad (eindelijk eens wat anders dan Lucky Luck en Jungle Book )......zelfs Rick vroeg er gistermiddag zelf om ('mama, rick mziekje kijken en poetsen' ). Ik vind het wel lekkere muziek hoor.....en moet natuurlijk wel mee kunnen blèren de 13e juni . (heb vorig jaar met m'n verjaardag kaartjes gekregen van Pat....mijn vriendin gaat mee en mijn 'dochter' -nou ja, Pat's dochter - zou meegaan, maar die liet gister weten dat ze niet kon....dus nu heb ik mijn buuf gestrikt en die vond dat helemaal niet erg ).
Zit het net te lezen ONGELOOFLIJK, WAT EEN ZOTTEN ZEG!!!!!!!! Zou er ook niet eens meer bij willen horen. Wat denken ze wel niet?!!!!
Ahhh, oke. Nou dan zijn we dus niet de enigen die het zo doen. Zou het heeeeeel graag anders willen, maar na maanden lang de strijd 's nachts om het slapen zijn we dat nu een beetje beu en hebben we nu zoiets van 'dan maar bij ons, slapen we in ieder geval alledrie nog redelijk en bovendien is het stiekem (als Mees tenminste een beetje rustig blijft en goed slaapt) ook best wel gezellig.
Ga je een keer naar Monkeyworld in England.. Is niet zo gigaver...Misschien ken je t wel van tv.. http://www.monkeyworld.org/ XXSuus[/quote] He, hihi, daar had ik het straks ook al over!
Op zich houd ik niet zo van Guus Meeuwis, maar zo'n concert is denk ik wel super gezellig en sfeervol. Lijkt me leuk! Maar dat is dus 13 juni begrijp ik? En??? Wil het al lukken met de teksten instuderen
Meiden, ga weer naar beneden, bij manlief zitten. Fijne avond!! Was ff gezellig weer!! Slaap lekker voor straks!
Ik kan niet meer quoten best irritant... Mirrem: heb je oorzaken als oorpijn en dergelijk al uitgesloten? Misschien moet je hem dan toch even laten? Want ze zijn wel zo slim dat ze weten dat je komt als ze maar een kik geven ML: volgens mij hadden de mei mama's ook een aparte forum gemaakt...