Jah dat komt ook altijd op animal planet. Hmz misschien moeten we eens gaan regelen dat onze langgekoesterde droom uitkomt Ik zou in elk geval in de zevende hemel zijn Die olifant heeft nu wel veel weeen hoor, en steeds die benen gekruist en die slurf vooruit...
Mirrem: Mijn man vind de moederfietsen zoiezo maar niks Ik denk dat ik de blauwe inderdaad maar neem . Of de batavus ligt eraan welke beter fietst. Morgen gaan we naar burgers zoo
Hee meiden, Heb niet bijgelezen. het is een beetje druk thuis, Steijn heeft de waterpokken Mees is heel hangerig en spuugt veel, dus zou me niks verbazen als hij er zo achteraan gaat..zucht! Steijn loopt nu de hele tijd aan zijn hoofd te krabben, de andere pokken blijft hij nog vanaf. Ik weet dus niet hoe lang hij al besmettelijk is geweest? Weet iemand dat? Hoop namelijk niet dat de babies die op de meeting waren het nu ook krijgen, anders sorry dames Verder alles goed met iedereen? @Ingrid hoe is het nu met jou? @ML hoe is het met Mayron afgelopen en zijn val? @alle mama's met zieke kindjes: hoe gaat met ze?
Ow jee das niet zo mooi, incubatietijd is 2 weken als ik het goed heb... Met May gaat het gelukkig goed na die val...
Da's een vraagje voor Ling . Maar heb effe gegoogled voor je : http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterpokken Wel sneu hoor....dikke knuff voor Steijn en ook voor Mees die zich ook overduidelijk niet lekker voelt .
goedenavond!! heb helaas niet bijgelezen is weer erg veel.. Was al een hele tijd aan het denken over mijn werk dat ik het eigenlijk toch wel veel vond 32 uur nu heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en mijn manager gebeld dat ik graag naar 20 uur wil en dat is helemaal geen probleem gaan het er maandag verder over hebben.. verder vandaag de foto's van Isabella haar babyshoot bekeken en waren echt zoooo mooi!!! ze zijn vrijdag klaar!! Heb nog een mail naar mijn schoonouders gestuurd.. ben benieuwd hoe ze er op gaan reageren want was niet echt een heel positief mailtje.. dus al met al een druk dagje!! hoe is het verder hier???
Thnx Ramoontje voor het linkje, ben bang dat Mees het dan ook heeft. want die heeft ook al van die rode plekjes (voornamelijk in zijn nek) en dat was bij Steijn eerst ook zo, maar die krijgt nu dus allemaal bultjes.
Wat goed dat je die knoop hebt doorgehakt en wat fijn dat het ook nog eens geregeld kan worden . O jee, troubbles met de schoonouders .