eeehhhhhh......ja nou.....ik ben geen viroloog hoor!! dus ik zou het echt niet weten!! weet wel hoe je het aan moet tonen, als dat helpt??
Wat goed dat je die knoop hebt doorgehakt en wat fijn dat het ook nog eens geregeld kan worden . O jee, troubbles met de schoonouders .[/quote] jaaaa ben ook echt super blij!! zat er qua werk ook een beetje doorheen en troubles met mijn schoonouders heb ik eigenlijk altijd al gehad.. heb nu een mail gestuurd met een beetje de boodschap.. accepteer ons.. of kom gewoon niet meer
Ja, ben ik laatst voor naar de huisarts geweest met Mees en dat was allemaal goed. Ook zij zei dat laten huilen vaak het patroon kan doorbreken, maar toen ik vertelde dat Mees zich bijna standaard overstuur huilt als we hem snachts laten huilen zei ook de HA dat we dat dan maar niet moesten doen. Dus tja.... apart gevalletje zeg maar
Me too!! Moeten we wel zien te regelen dat onze mannen en kids meekunnen. Anders gaan we die veels te veel missen natuurlijk!
Ah leuk!! Veel plezier!! Wij gaan morgen misschien naar het openlucht museum, is daar om de hoek zeg maar. Maar moet het wel mooi weer zijn (neem aan dat dat voor jullie ook geldt) [-o<
He, das Hoop dat het nu stil blijft!!! [-o< [-o< Mees is net ook weer uit bed geweest. Hij begon rond 21.00 uur ineens heel erg te hoesten, dus wij naar boven 'nou hij bleef er zowat in' (heb hem vandaag al bisolvon gegeven dus denk dat het nu loskomt ofzo). Heel zielig en dikke tranen. Heb hem mee naar beneden genomen, geknuffeld en getroost en nu er net weer ingelegd. Zo te horen slaapt hij nog niet, maar hij is ook niet aan het protesteren. Hoop dat hij zo weer in slaap valt [-o< [-o< [-o<
Hmz.. wilde ook naar de dierentuin maar hoorde dat het niet zulk goed weer was, maar dat zou het vandaag ook niet worden en het is toch best lekker geweest...
Ahhh, arme Steijn en Mees!! En arme jullie!!! Tja, denk het niet hoor dat ze het bij de meeting al hadden. Heb nog niemand erover gehoord hier. En anders.... via het kdv kunnen ze het ook krijgen. Het is heel vervelend, maar daar doe je niets aan. Bovendien wist je het niet dus je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor!! Hoe is het met de hypotheek? Al nieuws?
Jeuh, ik kan weer quoten Okay, en als je dan een wekkertje zet? dat je elke 5 min. heengaat om even te troosten? Hier is nu al een paar keer voor het slapen gaan standaard. Ik leg Wessel op bed, hij gaat gelijk staan, maar dan ben ik al weg. Na een tijdje gaat hij huilen, ik ga er heen, til hem eruit voor een knuffel en leg hem weer terug, geef hem weer zijn doekje eventueel muziekje+projector aan en ik ga weg, hij gaat dan slapen
jaaaa ben ook echt super blij!! zat er qua werk ook een beetje doorheen en troubles met mijn schoonouders heb ik eigenlijk altijd al gehad.. heb nu een mail gestuurd met een beetje de boodschap.. accepteer ons.. of kom gewoon niet meer [/quote] Super dat je minder gaat werken En troubles met schoonouders is niet leuk
He, wat goed joh!!! Dat je de knoop hebt doorgehakt! En heeeeeeeel begrijpelijk!!! Je hebt per slot van rekening een kindje om ervan te kunnen genieten en het is ook belangrijk om te proberen daarnaast jezelf niet voorbij te lopen (moet je horen wie het zegt ). Maar goede keuze joh!!! En een heerlijk idee lijkt me zo!! Per wanneer wil je het door gaan voeren?
jaaaa ben ook echt super blij!! zat er qua werk ook een beetje doorheen en troubles met mijn schoonouders heb ik eigenlijk altijd al gehad.. heb nu een mail gestuurd met een beetje de boodschap.. accepteer ons.. of kom gewoon niet meer [/quote] Goed van je dat je dan toch de stap hebt gezet. Hoop voor je dat je het nu weer meer naar je zin krijgt met/in je werk . Oh ja dat ken ik.....dat heb ik met mijn schoonfamilie (niet eens zozeer mijn schoonmoeder van 81).....heb een beetje het idee dat mijn schoonfamilie ook moeite heeft met ons huwelijk (en dus Pat's scheiding)....laten ook eigenlijk nooit wat van zich horen (itt mijn schoonmoeder ). Misschien wel begrijpelijk maar je zou na 4 jaar (waarvan 3 jaar huwelijk) toch verwachten dat het wat anders kwam te liggen . Nou ze komen maar en anders blijven ze maar weg . Staat manlief wat dat betreft wel achter je?