Jep, anders moet ik het hele verhaal weer lezen als ik denk dat Rick of Joost het heeft 8) . Korte versie kan ik waarsch wel onthouden 8).
Ja, de 10 minuten regel. Of 5 minuten, of hoeveel je er zelf maar van maakt. Ja, hebben we ook al regelmatig geprobeerd. Maar het probleem bij Mees is dus dat hij niet aan het jammer huilen is, maar dan gewoon echt helemaal overstuur raakt als je bij hem weggaat. En zich dan zo over de toeren huilt dat het daarna tig keer zo lang duurt om hem alsnog stil te krijgen. Ik heb het een paar keer echt lang geprobeerd, maar heb het na 2,5 uur !!!!! om de 5 a 10 minuten teruggaan en troosten en terugleggen opgegeven. Want tja, ff proberen is oke, maar heb nu voor mezelf besloten dat ik niet meer langer dan een halfuur ga hannessen. Wat ook om de hoek komt kijken is dat ik 3 x per week de volgende dag dan ook weer moet gaan werken, dus dat ik ook gewoon een paar uur slaap moet pakken 's nachts. Maar bedankt voor de tip
Daar heb je gelijk in! Dat is bij het openluchtmuseum niet zo, dus als het regent vind ik het daar niks.
hahahaha oh je bedoelt op zo'n manier!!! ik zat meer in detail te denken (als in de test zelf), maar dat is denk ik niet heel gemakkelijk voor jullie!! als je het wel wilt weten, wil ik het met liefde vertellen hoor
daar ga ik het maandag met mijn chef over hebben wil wel graag dat hij de gelegenheid krijgt om die 12 uur goed in te kunnen vullen, en inderdaad wil veeeeel meer tijd met isabella door brengen!! hoop dus wel dat het wel vrij snel geregeld is
Dank je! Komt goed! We hebben lekker een weekje vrij samen. VAn woensdag tot zaterdag gaan we een paar dagen naar een huisje in Friesland, dus hoop dat het dan echt mooi weer is [-o< [-o< Er is een grote tuin bij en een zandbak voor Mees dus ik hoop dan lekker buiten te kunnen zitten steeds! Moet ik wel 4 dagen forum'en missen Hoop dat ik dan niet 100 pagina's ofzo bij moet lezen
ik wil het wel weten....heb bij Rick al een paar keer gedacht dat ie ze kreeg, en dan was het toch niks ....
Kan het me voorstellen hoor! En als het zo goed gaat naar omstandigheden, dan is het maar even zo hij slaapt vast wel in zijn eigen kamer voor hij 18 is Maar zo ben ik ook vaak aan het puzzelen hoor Het was niet als betweter bedoelt hoor
Goed van je dat je dan toch de stap hebt gezet. Hoop voor je dat je het nu weer meer naar je zin krijgt met/in je werk . Oh ja dat ken ik.....dat heb ik met mijn schoonfamilie (niet eens zozeer mijn schoonmoeder van 81).....heb een beetje het idee dat mijn schoonfamilie ook moeite heeft met ons huwelijk (en dus Pat's scheiding)....laten ook eigenlijk nooit wat van zich horen (itt mijn schoonmoeder ). Misschien wel begrijpelijk maar je zou na 4 jaar (waarvan 3 jaar huwelijk) toch verwachten dat het wat anders kwam te liggen . Nou ze komen maar en anders blijven ze maar weg . Staat manlief wat dat betreft wel achter je?[/quote] ik hoop ook dat de lol erin weer terug komt! want vind het wel echt leuk werk! en mijn mannetje staat volledig achter me! die wou het contact nu al verbreken... dat vind ik net een stap te ver.. en denk inderdaad dat je een beetje in dezelfde situatie zit dan.. ben nu ook al drie jaar bij jos en nog nooit een positief woord over onze relatie maar ach ik zit er verder niet mee vind het alleen zonde voor isabella als het zo verder moet..