Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    En anders herken je het aan alle (jeuk) bulten :p

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ja ja......:)

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou, ik doelde meer op de muziekdoos van Rick en Joost van hun mobiel bij hun bed. Die speelt zo'n 15 minuten ;).

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Fijne avond en ik hoop dat het goed gaat!

5. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    volgens mij is het mannen-eigen (behalve mijn vader dan ;) ) Dennis heeft ook bijna 3 jaar geen contact gehad met zijn zus en nu zijn we 2 weken terug voor het eerst op zijn neefjes verjaardag uitegnodigd en gegaan. Hij werd 4 en we zijn dus nog nooit op zijn verjaardag geweest :(
    Hopelijk komt het nu dan toch nog goed. We hoeven niet elkaars deur plat te lopen maar als we maar elkaar recht in de ogen aan kunnen kijken. Dus miss is er nog hoop lisette!!

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wel knap dat ik de technische versie ook nog kan volgen hè :)

7. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    :) was nog een heel verhaal geworden :oops:.

Pat is ook zo hoor.....en die is dan heel 'gemakkelijk' in reageren "dan maar niet, maar dan ook nooit meer" ;).....maar zo ben ik niet opgevoed en zo zijn bij mij/ons thuis de familieverhoudingen ook nooit geweest ;).

Wat de 2 oudste kinderen betreft ben ik daar idd ook wel blij mee hoor. Het is neit zo dat ze de deur hier platlopen, maar ze weten de weg te vinden ;). (maar goed, ze hebben inmiddels ook de leeftijd voor een eigen leven, dat scheelt natuurlijk ;)).

Probeer maar vol te houden, dan kan jou iig nooit wat verweten worden ;).[/quote]

jeps zo is jos ook.. soms best een koppige ezel :D

ik zei vanochtend ook tegen jos: je moet eerst zelf alles proberen wat je kunt, kun je nooit zeggen dat het aan jou lag en ook het gevoel dat je het nog geprobeert hebt.. dus ik probeer gewoon een normale verstandsverhouding op gang te brengen ;)

8. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    :D

9. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    Was gezellig weer!! :D[/quote]
    Ik vrees ook het ergste dalijk in juni :( :oops:.....ben helemaal niet forumverslaafd :)[/quote]

:) :) :)

10. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Muziekprojector?
    En een vast ritme, dus hetzelfde doen voor bedtijd, zodat hijw eet dat het slaaptijd is.
    Zo zet ik hier (bijna) altijd de muziekprojector aan, ook al is het licht, dan hoort hij het muziekje :D

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wat jij zegt idd.....Zou mooi zijn als dat dan weer komt. En wat is er voor Justin nou leuker dan straks met zijn neefje te spelen en ravotten :D.

12. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    hahahaha je heeel knap!! als je nog verdere details wilt weten???? ;)

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wat zijn wij vrouwen toch verstandig hè :D.

14. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    hahaha jeps alleen hoef je het niet telkens weer op te winden ;)[/quote]
    Nou, ik doelde meer op de muziekdoos van Rick en Joost van hun mobiel bij hun bed. Die speelt zo'n 15 minuten ;).[/quote]

:confused: :confused: zo lang??? ik was echt continue dat ding aan het aandoen naar mijn idee :D

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik vrees ook het ergste dalijk in juni :( :oops:.....ben helemaal niet forumverslaafd :)[/quote]

:) :) :)[/quote]
    Ja, lach maar....:(..... #-o

16. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Dat vertelde je toen al, hoe was dat gegaan?

17. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    nou idd. Timo had dus ook gevraagd of justin ook op zijn feestje kwam, en twee dagen later hadden we een kaartje in de bus.... tja dat zijn kids he! die hebben hier geen flauw benul van. Ze waren altijd samen bij oma en die zijn naar elkaar toe gegroeid. Nou ja we zien wel hoe het loopt!! :)

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Doe ik idd ook hoor, muziekje aan hoort bij slapengaan (zowel bij Joost als bij Rick) ;).

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ben je me aan 't testen.......:) (doe je best ;))

20. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    volgens mij is het mannen-eigen (behalve mijn vader dan ;) ) Dennis heeft ook bijna 3 jaar geen contact gehad met zijn zus en nu zijn we 2 weken terug voor het eerst op zijn neefjes verjaardag uitegnodigd en gegaan. Hij werd 4 en we zijn dus nog nooit op zijn verjaardag geweest :(
    Hopelijk komt het nu dan toch nog goed. We hoeven niet elkaars deur plat te lopen maar als we maar elkaar recht in de ogen aan kunnen kijken. Dus miss is er nog hoop lisette!![/quote]

ik hoop dat het bij jullie goed uitpakt! en toch goed van hem dat hij er wel heen gegaan is trouwens (las toen dat hij toch niet heen wou dacht ik??) ach ja het blijft toch familie

Deel Deze Pagina