[/quote] nee idd hij wilde niet maar heb hem zowat meegesleurd!!! hij was heel erg druk dat weekend en had geen moment rust gehad maar soms moet je even doorzetten zodat er wat goeds uit komt!! [/quote] absoluut, was hij achteraf wel b;lij dat hij meegegaan was?
denk dat je dan eerst ook weer heel erg aan elkaar moet wennen of niet?[/quote] ja zeker, maar dat komt wel weer. ben ik niet bang voor, het zal iig niet aan ons liggen!!
hahaha is er geen gewone bevalling te volgen of op te wachten.. dan kijken we wel naar die van een olifant
ja zeker, maar dat komt wel weer. ben ik niet bang voor, het zal iig niet aan ons liggen!! [/quote] kun jij dat in elks geval ook zeggen
nee idd hij wilde niet maar heb hem zowat meegesleurd!!! hij was heel erg druk dat weekend en had geen moment rust gehad maar soms moet je even doorzetten zodat er wat goeds uit komt!! [/quote] absoluut, was hij achteraf wel b;lij dat hij meegegaan was?[/quote] ja zeker. Hij wilde ook wel maar blablabla...je kent het wel!! ach het is goed dat we geweest zijn, en daar gaat het om!!
ja zeker. Hij wilde ook wel maar blablabla...je kent het wel!! ach het is goed dat we geweest zijn, en daar gaat het om!![/quote] daarom
hey meiden hoe is het hier nog iets bijzonders gebeurd? allereerst ingrid wil jullie heel veel sterkte wensen weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen meis dikke knuff van ons wie gebruikt hier kant en klare opvolg melk? ik heb 2 sixpacks hier staan maar dice lust die niet wie wil het hebben?
een olifant in belgie die is aan het bevallen en dat is nog nooit bij die dierentuin gebeurt dus kun je het live op internet zien
waar kun je dat zien dan??? dat ze dat aandurfen na die live uitzendeing paar jaar geleden waarvan die babyolifant is doodgetrapt door de moeder
waar kun je dat zien dan??? dat ze dat aandurfen na die live uitzendeing paar jaar geleden waarvan die babyolifant is doodgetrapt door de moeder