Goedemorgen... Nou, de wonderen zijn de wereld nog niet uit want Mayron heeft WEER doorgeslapen... Dus moeders met niet-doorslapende kindjes: ER IS HOOP!!!! [-o< Pffff nog niet eens de weeen begonnen bij die olifant Zit ik daarvoor gister de hele tijd te kijken (nou jah, af en toe onder mijn andere internetwerkzaamheden door maar toch... ) Heeft het bij jullie ook zoveel geonweerd? En echt veeeeel en harde regen. En nu regent het nog steeds gewoon Ik blijf vandaag lekker binnen...
Jaaaaaaaaaaaaaaaa het olifantje is geboren. EN IK HEB HET GEWOON GEMIST! Wilde even solidair zijn en met manlief 10 minuten besteden aan samen ontbijten. #-o
goedemorgen allemaal alles goed hier? heb ik nog wat gemist? heb wel bij gelezen maar ben ook alles gewoon weg weer vergeten #-o maar goed t is niet anders. wel heb ik in de krant gelezen dat eindelijk t olifantje geboren is. en uiteraard heb ik t gemist met waarschijnlijk vele anderen. haha. sorry sen maar ik heb t helemaal gemist dat je tegen me praatte. had dat stukje ervoor nog gelezen maar daarna niet meer. gisteren niet veel gedaan en vanmiddag worden nikita en ik opgepikt door moeders en stievie. jeroen is de hele dag skaten met oude vrienden van hemen ik had geen zin om de hele dag thuis te zitten, dus wordt ik mooi ff opgehaald haha 8) nou ik ga ff iemand waarschuwen want ze is net als gisteren bezig met rotzooi trappen. gister had ze de bak billendoekjes te pakken en ze er stuk voor stuk uitgetrokken. leek wel of t gesneeuwd had in haar bedje dus ik alles weer terug gestopt en nikita maar gebadderd want die rook er helemaal naar en meteen haar bedje verschoont want die was dus ook pis nat van die doekjes. en nu zit ze in de opslag ruimte van de box de boel te slopen dus ja wat moet je er mee he tot laters
Jaja niks is meer veilig in huis. In welke kant heb je dat dan gelezen? Zeker op het internet want die kleine is pas vanmorgen geboren. Veel plezier bij je moeder. Volgens mij heb je verder niets gemist.