Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    Jaja niks is meer veilig in huis. :)

In welke kant heb je dat dan gelezen?
    Zeker op het internet want die kleine is pas vanmorgen geboren. :rolleyes:

Veel plezier bij je moeder.

Volgens mij heb je verder niets gemist.[/quote]

ik lees de krant altijd op t internet 8) zon papieren krant is hier niet veilig. toen beertje er nog was verscheurde hij m altijd tot confettie :) en nikita vind t er leuk om erop te sabbelen. :( dus t internet hier haha

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    O ja ik had toch van de week verteld dat mijn zus en haar vriend na 10 jaar uit elkaar gaan en dat ik het zo sneu vind voor mijn nichtje van 5 die er tussenin zit.

Nu had ik het idee gevat dat ze hier met hemelvaart een paar nachtjes komt logeren zodat ze even uit de stress is en lekker met Sven en Maarit kan spelen, vindt mijn zus het geen goed idee. :(
    Wat ik wel snap is dat ze haar liever een paar dagen voor zichzelf heeft, maar zij beweert dat ze er toch geen last van heeft. :rolleyes:
    Errug jammer dat ze niet inziet dat dit voor kinderen op die leeftijd een grote inpact heeft. :(
    Maja ik kan het moeilijk opleggen hè al had ik het mijn nichtje zo gegund. :x

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen,

kan nog net hahahha.

Ik heb geen idee hoe julian heeft geslapen want die is uit logeren en ik ben net mijn bedje pas uit :oops: :)

Heb vanacht nog gekeken naar die olifant maar ja dus niks gebeurt want dat is vanochtend gebeurt hahaha

Ik ga eens even wat doen hier in huis!

Tot straks!

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland

ach arm ding. mijn nichtje van 3 die heeft al meerdere keren in zon situatie gezeten en die heeft er al "schade"aan over gehouden. dus een kindje van 5 zal dat helemaal mee krijgen lijkt me. wel erg sneu dat kinderen altijd de dupe ervan zijn he?
    en uit slapen bij jullie was denk ik ook een goed idee geweest maar ja als moeders dat niet wilt.... dan kun je niet veel he.

sterkte er maar mee

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    lekker toch ff uitgeslapen. zul je wel nodig hebben. en zo gek is t niet na alles wat je deze week mee gemaakt hebt dat je in ene zoveel geslapen hebt.
    en doe je wel nog rustig aan? in t huishouden?

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Het is je gegund hoor even lekker uitslapen.
    Is alleen maar goed voor je herstel. ;)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dank je.
    Mijn zus komt er nog wel achter dat ze op die leeftijd er wel degelijk een tik van meekrijgen.

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga even lekker autosport kijken. :)

Fijne middag nog. :D

9. heel herkenbaar.. als esmée huilt, huilt ze zichzelf ook helemaal overstuur, dus meestal ga ik er direct heen, ga ik ff met haar op de schommelstoel zitten en slaapt ze binnen een minuutje. nou, beter dan een half uur laten brullen en er vervolgens de hele avond mee bezig te zijn, toch?

10. dan ga ik ook even meedenken... misschien met een voorlees cd? daar word isabella altijd heel rustig van.. als ze mij bij het voorlezen erbij ziet word ze erg onrustig en wil ze op schoot en uit bed maar met die cd concentreert ze zich volledig op het geluid en valt uiteindelijk in slaap.[/quote]

he, dat klinkt interessant...

11. welk eheb je dan?

12. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
  13. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
  14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ben alweer 2 dagen niet online geweest. Heb even geen tijd om bij te lezen. Zijn er nog belangrijke dingen gebeurd?

15. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, zo'n projector heb ik ook, maar dat werkt niet echt eigenlijk. Een vast ritueel voor het naar bed gaan hebben wij ook. Het probleem is ook neit het naar bed brengen, dat gaat eignelijk altijd wel goed. het probleem is dat hij na een paar uur huilend wakker wordt en dan omdat hij overstuur is, niet meer in zijn eigen bedje terugwil.

16. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ik ook, een muziekdoosje dat we op kunnen winden.

17. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Die hebben wij ook! Van tiny love toch?!

18. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    :confused: :-k :-k :D

19. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, ik geloof dat hij de komende weken school heeft en niet moet werken. Dit is namelijk zijn laatste jaar en dan is hij klaar met niveau 4, ik geloof dat hij van de week zelfs zijn laatste examen heeft. Dus ik weet eigenlijk niet of hij op school ook die maili ontvangt.

20. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Yep, ook al geprobeerd..... :(

Deel Deze Pagina