Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nou mika ligt op bed, in huis ben ik zover klaar. what shall i do next?

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah, het gaat echt megahard...

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    je mag bij mij langskomen met de zwabber?

heb echt mega koppijn maar kan niet liggen of t moet op de bank :evil: maar das ook niet echt goed voor je he

4. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Meen je dat nou?
    Je hoeft toch nergens "bang"voor te zijn..(sorry als ik t verkeerd formuleer...)
    Volgende keer gewoon komen....

XXSuus...die er enorm van baalde dat ze niet kon ;)

5. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Hier bij de Bruna...moet bij jou ook ergens te krijgen zijn toch..

XXSuus

6. [​IMG]

7. Zo, Esmée slaapt alweer een half uurtje. Ik ga ook ff naar bed!

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    slaap lekker!

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Euhhhhhh een dansje doen, het forum overbelasten met allerlei mailtjes, bij de buren schoonmaken, Wii-en of lekker niks doen :) .

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Trusten.

11. Zo, heb zelf ook ff een uurtje gelegen, maar ben nog steeds moe. Ik zal Esmée eens uit bedje plukken en dan richting schoonouders gaan

12. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    He, getverderrie meid. Ik weet zoooo goed hoe je voelt, want ik voel me gewoon precies hetzelfde alleen 1 groot verschil.... jij bent er ook nog zwanger bij wat ook nog eens extra energie kost en waardoor het nog eens extra belangrijk is om goed te kunnen slapen. :( Pfffff, vervelend he. Je voelt je dan zoooo machteloos. Ik heb ook echt zoiets van 'ik heb alles al geprobeerd en NIKS helpt?!!! Wat doen we dan verkeerd of waar ligt het dan aan????' :( Zo frustrerend is het. Mees heeft gisteren ook weer enorm liggen spoken. Hij ging om 19.30 naar bed, werd om 20.30 huilend wakker met een vieze broek. Verschoond, even naar beneden meegenomen, toen op bed gelegd en ging hij slapen. Maar rond 23.00 uur (elke dag rond dezelfde tijd) begon het weer.... huilen, niet willen slapen, staan in zijn bedje. Ook bij ons in bed werd hij niet stil. Wij hebben hem toen ook laten huilen (ben wel paar x teruggeweest om fopje te geven en aai over bol) en na ongeveer een half uur / 40 minuten viel hij inslaap, maar daarvoor had hij echt al heel wat traantjes gelaten :cry: . Toen doorgeslapen tot 4.30 uur en toen begon het riedeltje weer opnieuw. Geloof dat hij tegen 5.00 uur weer sliep en heeft toen geslapen tot 7.45. Vanochtend na zijn fles weer naar bed gedaan en htoen heeft hij tot 12.15 geslapen!!!!!!!! Denk soms wel eens dat hij zijn ritme omgedraaid heeft ofzo???

Maar goed, nu hebben we hem vanmiddag niet meer naar bed gedaan. Manlief is nou een uurtje met hem fietsen, dus dan zal hij wel een tukje doen en dan maar kijke hoe het vanavond gaat. :(

Maar om een lang verhaal kort te maken.... ik weet hoe je je voelt KK, en dat is niet fijn!! Heeeeel veel sterkte en een dikke knuffel!!

13. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Auwwww!!!!!!!!!!!!! :pale: :pale: Getver wat een pijnlijk verhaal!! Beterschap voor Bas! Hoe is het nu met hem? En balen van de trouwring joh!!!! :(

14. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Mooie foto's!!!!!!!!!!!!!

15. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Wil je me dan even laten weten hoe dat afloopt?! Ben daar namelijk heel nieuwsgierig naar omdat wij ook al een paar keer op dat punt gestaan hebben om het CB te bellen voor hulp omdat het gewoon niet meer gaat zo. Maar komen ze dan echt 's nachts ook bij je in huis?? Want ik dacht 'nou dan zullen we moeten vertellen hoe het gaat 's nachts en dan komen zij met de dooddoener '' ja, toch maar even laten huilen'. Ben dus heel benieuwd hoe het gaat als jullie contact opnemen!

16. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Zijn dit de foto's van de fotoshoot!!! Ze zijn echt supermooi geworden!!! Wat een tof cadeau!!!! Ennuh.... volgens mij zie ik nu ineens dat Mika erg op jou lijkt!!

17. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ieeeuwww :pale: wat een eng verhaal!

18. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ohhh, ik kan niet wachten tot dat hier ook zo gaat en ik ken iemand voor wie dat zeker ook geldt (KK) !!!!!!!!! Moet zeggen dat het me nu echt begint op te breken hoor, de nachten dat ik sinds eind december door heb kunnen slapen zijn op 1 hand te tellen!
    :(

19. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Kan dat al op zo'n jonge leeftijd?

20. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi dames!
    Hoe is het hier?
    Hier alles goed hoor.. Heb nog steeds niet de nieuwe oplader binnengekregen dus ik kan ook nog niet online. Best balen want nu moet ik op school aan mijn dossier werken. :( Maar nu kan ik dus wel ff online :rolleyes:
    Indi gaat ook lekker en loopt langs de tafels en rukt alle kasten open om ze leeg te halen :D Heeft er 3 tanden bij (in 3 dagen tijd) en er staat er nog een op doorbreken. Dus nu heeft ze er 7 maar bijna 8. Ze heeft er verder niet zo n last van gehad. Alleen hele vieze poepluiers (en veel!) :^o
    Ik zit nu dus op school maar ik gun mezelf ff een pauze :D

Deel Deze Pagina