Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Oh, hahahhahaah, ik had nou juist net geschreven dat ik Mika hier heel erg op Daantje vond lijken :D

2. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    :) :)

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Huh??? Heb ik iets gemist over Christiea's vader? Is daar weer slecht nieuws over??? Zo ja, dan heel veel sterkte Christiea!!!!!!! En veel sterkte en beterschap voor hem!!!

4. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Lieffff!! En wat een schetig setje!!! :D

5. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    :) :) 8)

6. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Nou, iets om te onthouden straks met de spullen van Mees. Zat ook al te denken om daar kleertjes naartoe te doen (voor reservesetjes). Ik wil toch niet alles van Mees bewaren, dus dan hebben ze er daar nog vast wat aan.

7. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    He, da's raar. Ik zie je banner al tijden niet meer onder je berichtjes staan???

8. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Oeps, dubbel gepost :oops: . Maar de site is ook weer zoooooo traag... zucht.

9. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Veel plezier en gefeliciteerd met je schoonvader!!

10. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Heee kwebbels!!!

Leuk je ff te horen!! En wat gaat het hard ineens met Indi!!! Ook met haar tandjes, jeetje zeg!!! Wel balen hoor van je pc, dat wordt avonden bijlezen straks of wordt je op de hoogte gehouden door Senninha?

Hoe is het op school verder? En verder alles goed? Geen stroomstoringen meer gehad in huis ;) :D

Nou,ik ga er weer ff van tussen, want jouw pauze zal al wel om zijn en verder ben ik de enige hiero geloof ik en bovendien is de site echt weer mega traag

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    WAUW![/quote]

Zijn dit de foto's van de fotoshoot!!! Ze zijn echt supermooi geworden!!! Wat een tof cadeau!!!! Ennuh.... volgens mij zie ik nu ineens dat Mika erg op jou lijkt!![/quote]

ja dat zijn die foto's zijn ect super leuk geworden! haha iemand zei dat mika veel op leon leek

12. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja ze gaat heel hard opeens. Ik heb Sen inderdaad van de week gesproken om te vragen of ik wat gemist had hihi. Ik ga straks niet alles terug lezen want dan ben ik volgend jaar nog niet klaar.
    Met school gaat het wel goed hoor. Mijn mentor maakt zich wel zorgen om mijn resultaten zegt ze maar ik snap de zorgen niet zo goed. Alle toetsen heb ik gehaald moet alleen mijn dossier herkansen. Maar ze vind dat ik er te nuchter over ben. Ja moet ik mezelf gaan lopen opheuen dan? :rolleyes:

13. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Oh ik doe trouwens zit kort aan Zumba. Dat is een soort dansen wat je ook atlijd bij de tellsell ziet. Dus zeeerr intensief haha maar wel heel leuk!
    Nou ik ga weer toedeloe en hopelijk tot snel!

14. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    he dames!! heb niet bijgelezen hoor.
    (senn justin heeft maat 18)

ik heb niet zoveel tijd want ik ga vanavond naar Guijdo Weijers!! Die schele cabaretier.

Maar ik wilde jullie wle weer een giller van een verhaal vertellen!! :)

Het begon iets minder:
    Justin had super goed gegeten, potje leeg (doet ie anders nooit) en yoghurt na. Toen nog een patatje van ons en een stukje kip. En na een uurtje geslapen de fles gegeven in bed. Dat gaat tegenwoordig prima en hij slaapt lekker door tot de volgende dag half 7 dus ik ben helemaal blij!!
    Maar gisteravond ging het om 23.30 uur mis. Hij had gespuugd en we moesten zijn bedje verschonen. Zijn hoofdje even afgenomen met en washandje en weer terug in bed. gelukkig sliep hij zo weer verder.
    Nou ja, toch wakker laten we even "gezellig" doen!! Nou ehm...ergens halverwege begon Justin ineens te kletsen!!! hahahaha moment verstoord!! hahaha ik lag helemaal in een deuk dius dennis zegt, ga even een speentje erin doen of zo want die etter doet het gewopon expres!!! hahaha de tranen liepen nog net niet over mijn wangen. Hij lag gewoon in zijn slaap te praten!! :confused: :D nou goed, speen erin en even "afgemaakt" en lekker slapen!!
    pfff ben wel moe want het was een beetej laat :oops:

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    zit lekker aan de aarbeien ;).

kwebbels, ik ben er ook over aant denken om zumba te gaan doen, iedereen die dat doet zegt dat het erg leuk is, en aangezien ik al een dansgeschiedenis ;) heb lijkt me dat erg leuk!

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    @ling: :) :) :) wat een verhaal

17. Vanmiddag bij schoonpapa geweest en Esmée vond het gezellig. Christian zijn zus die dol is op fotograferen, heeft nog een aantal foto's gemaakt:

18. [​IMG]

19. even bloemetje kijken en proeven:

He loves me, he loves me not:

Hoe smaakt ie?

20. [​IMG]

Share This Page