Mooie foto's kk Pfff die site is weer eens laaaannnngggzzzaaaammm.... VERGO is trouwens bevallen!!!!!!
KK: ik heb ontzettend leuke foto's voorbij zien komen . Vooral die van bij opa en oma in de tuin zijn erg mooi .
Goedenavond!! mooie foto's van esmee en Mika!! vind die met het rode kleed inderdaad ook erg mooi maar haalt de aandacht wel erg van mika af.. misschien als je hem zwart wit maakt?? knuffelkonijn misschien dat je een nachtje samen met christiaan lekker weg kunt? esmee uit logeren.. in ieders geval een dikke knuf al heb je daar zo weinig aan... essie- beterschap voor bas!! lijkt me erg pijnlijk! mooie bewerkingen van psp weer ramoontje.. vroeg dat trouwens van die deken omdat ik lang geleden ooit in de prenatal vroeg om een babydeken en toen een heeeeeeel verhaal heb gekregen over hoe slecht dat wel niet was.. en mij lijkt het dus ook veel fijner liggen... bedoelde het dus niet slecht ofzo, was gewoon nieuwsgierig.. kwebbels- wat gaat indi weer hard zeg!! zoveel tandjes!! Denk dat er bij isabella ook wel weer 1 op doorkomen staat.. echt super aanhankelijk niet willen slapen (heeft vandaag op de chreche al met al maar een uurtje geslapen, en dan moet je nagaan dat ze normaal zo vijf a zes uur slaapt) en gigantische stinkluiers!!! dus afwachten!! Ze ligt nu wel lekker te slapen!! niesje- beterschap voor je mannetje!! wist niet eens dat je zo vroeg pfeiffer kon krijgen, heb jij het dan ooit ook gehad?? verder weet ik het niet meer.. sorry
Rick is met 1,5 jaar ong. in een groot bed gegaan en vanaf die tijd slaapt hij onder een dekbed. En ach, er mag wel meer niet (zo mogen die kleintjes ook niet op hun buik slapen en idd niet onder een dekbedje....vroeger sliepen we ook gewoon onder een dekbedje en niks onderin in het bedje opgemaakt hoor....en wij zijn er ook groot mee geworden ).
Rick is met 1,5 jaar ong. in een groot bed gegaan en vanaf die tijd slaapt hij onder een dekbed. En ach, er mag wel meer niet (zo mogen die kleintjes ook niet op hun buik slapen en idd niet onder een dekbedje....vroeger sliepen we ook gewoon onder een dekbedje en niks onderin in het bedje opgemaakt hoor....en wij zijn er ook groot mee geworden ).[/quote] ach ja ik neem ook bijna alles met een korreltje zout, en soms zelfs een hele pot
whahaha wat een verhaal weer! dat zou bij mij inderdaad ook een beetje een dooddoener zijn... heel veel plezier bij Guijdo weijers!! En wat goed trouwens van justin dat hij doorslaapt!
Mirrem: Wij hebben hier 4 maanden lang BIJNA hetzelfde gehad met Wessel, alleen hij werd wakker dronk wat aan de borst en sliep weer een uur, soms wat langer. Ook standaard dezelfde tijd (ook elf uur geloof ik) we hadden ook alles geprobeerd. Nu gaat het gelukkig beter en dat kan door het volgende gekomen zijn: 1. Hij had het gewoon koud (de winter is voorbij en hij slaapt beter, voelt ook warmer aan) 2. Slaapzakje was te klein wat hem irriteerde. 3. Gestopt met bv en flesje gegeven (misschien dus gewoon honger) Misschien zit hier wat tussen? Want het breekt je op inderdaad.
Ik heb niet echt teruggelezen hoor dames. Zag wel wat superfoto's langskomen En KK zit met arme Esmeetje ik hoop dat ze snel geholpen wordt zodat julliweer lekker kunnen slapen.
En oh ja ik ben zooooooooooooo trots : Merel is voor het eerst zojuist uit zichzelf in de box gaan staan . Ze zat en opeens trekt ze zich omhoog aan de spijlen van de box. Oh wat was ik trots. En ze vond het zelf zeker ook fantastisch, want ze gilde het uit van de lol.