Nou die zie ik gewoon. Wat zou het probleem zijn? Zouden ze onderhoud plegen aan de site momenteel of is de site gewoon zo slecht.
....toch niet Maar de site doet heel raar, dus ik sluit maar af voor vandaag. Fijne avond nog, slaap lekker allemaal en tot morgen!
Nou die zie ik gewoon. Wat zou het probleem zijn? Zouden ze onderhoud plegen aan de site momenteel of is de site gewoon zo slecht.
Ik vind t een ramp hier vanavond binnen te komen.. en iets te plaatsen...hopelijk is t allemaal van korte duur XXSuus
goedemorgen dames, hier een goede nacht, was zo op dat ik niet wakker ben geworden van manlief die thuis kwam, werd vanmorgen om kwart voor 6 wakker, mika sliep nog! heb mika om 7 uur vanmorgen opgehaald! heel wat beter dan om kwart over 5. nu loopt ie wat te gekken met me . ga zo eens kijken of ie de rest van de fles wil.
Hartstikke lief van het meedenken Bloem! Ja, vervelend is het zeker. we hebben hem vannacht trouwens weer 'gecontroleerd laten huilen' en het ging al iets beter dan gisternacht. Maar goed, fijn is anders en ik vind dat laten huilen ook echt helemaal niks, maar ja, je moet toch wat..... Op Mees z'n kamertje is het ongeveer 20/21 graden (de babyfoon geeft de temp aan) dus daar ligt het denk ik niet aan. Aan de hand van jouw posts een hele poos geleden hebben wij hem ook een grotere slaapzak aangedaan, maar helaas, ook dat maakt niets uit.... Ik heb Mees de 1e 3 maanden volledig BV gegeven en daarna tot 4,5 maand afgekolfd (lang verhaal, had het liever anders gewild, maar ging helaas niet beter) dus ook dat zal het niet zijn helaas......... Moeilijk he?!!
Ik ken Vergo niet, maar een bevalling is altijd goed nieuws!!!! Hoe is het met haar en hoe is het met de kleine?!!! En als ze dit leest.......... Vergo, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Poeh, heb gisteren ook tig keer geprobeerd op de site te komen maar kreeg elke keer de 'general error' en als ik er al op kwam, liep hij vast en was hij echt mega traag. Zal iedereen wel gehad hebbene want er is ook weinig gepost zie ik. Hoe is het verder met iedereen? Wij gaan morgen lekker voor een paar dagen naar Friesland, heb ik veel zin in!!