Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Prachtig, en die aanstelleritus foto, hihihihiihihi! :)

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    mika ligt alweer op bed. moet eigenlijk aan een dans gaan werken, want we lopen schandalig ver achter op schema.

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    ML: hoe gaat het met Mayron met lopen nu? Je schreef laatst dat hij al een stukje los had gelopen? Doet hij dat nog steeds en gaat dat al beter?
    Zie op de foto's dat MEes dezelfde loopauto heeft als Mayron! Mees vindt het helemaal geweldig (die moet dus ook mee naar friesland ;) ).

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    pff, kreeg net een mailtje, als je dat mailtje doorstuurt naar zoveel mensen dan krijg je pp 200 nog wat euries gestort op je rekening en als die mensen weer doorsturen ofzo dan krijg je nog wat geld op je rekening. yeah right

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

is vast mooi
    maar op dit moment kan ik de foto's niet zien, mischien als ik alles bijgelezen heb en dit berichtje tegen kom (100 pag verder) dat ik ze dan wel kan zien

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (die andere foto's kan ik nog steeds niet zien maar deze wel)

7. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Inderdaad, niet intrappen ;) [-X

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

nu maar afwachten dus
    en zenuwen kweken voor de uitslag

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah hij verplaatst zich steeds meer los maar nog wel korte stukjes, een langer traject kruipt ie nog :)
    Jah, die loopauto vind May ook zo leuk hij rent er keihard mee tegen de bank aan de hele tijd en dan gaat ie duwen, mahjah hij krijgt de bank niet opzij gedouwd :( slapjanus :p

10. monkeylove

bullshit!
    Snap die mensen ook niet die nog echt die mailtjes gaan doorsturen ook :(

11. monkeylove

Niet dus

12. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    hahahhaa, dat doet MEes dus ook. Hij sjeest tot de kamer tot hij tegen een obstakel aanbotst en gaat dan als een gek lopen douwen en botsen :) :) :)
    Ben benieuwd wanneer Mees zijn eerste stapjes los gaat zetten. Los staan gaat al wel steeds beter. \:D/

13. dank je wel!

14. monkeylove

Jah in ene doen ze het... Of je moet m lokken met iets wat ie heeeeel mooi vind...
    Ga je n halve meter voor m zitten en zeg je pak dan :)
    Bij May werkt dat met onze mobieltjes (vral die van Yaron was favo maar die heeft ie stukgegooid :( ) de afstandsbediening(May en Lee vechten mekaar nu al de tent uit om dat ding :( ) whaha beetje overdreven maar owkee, May weet dat je ermee kan zappen en t blijft een man natuurlijk hahaha...

15. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Meiden, ga ff ontbijten en boodschappen doen. Mees is vandaag op het kdv, en manlief is de halve ochtend werken (proefdraaien bij evt. nieuwe werkgever) dus ik heb nog ff een paar uurtjes lekker voor mezelf (die overigens voor ik er erg in heb alweer om zijn)

16. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, hier zijn de mobieltjes en afstandsbedieningen ook favoriet :) ! Zal het binnenkort eens proberen!! Wie weet!!!! Moet ik wel mijn nieuwe voorhouden, want de andere krijgt hij nu ook al wel eens tijdens het verschonen als zoethoudertje ;)

17. monkeylove

:p

18. Heeft Mees het niet TE warm dan? Want ik heb Esmée gister overdag in een romper korte mouw en een wat dikker slaapzakje laten slapen en het ging goed!

19. Zo, goedemorgen!
    Esmée gisteravond rond kwart voor 7 op bedje gedaan. 10 over 7 huilen: POEPBROEK :pale:
    Flesje van 60cc gegeven wat ze had laten staan, en mevr. sliep om 20 over 7. Daarna om 5 voor 8 begon ze te huilen. Hebben we haar ff gelaten, binnen 5 min. was ze stil. Toen om kwart over 8 weer, dit keer was ze binnen 2 minuutjes stil.
    Daarna hoorden we haar weer heeeeel ff om 11 uur, maar was ook binnen 10 sec. stil. Half 1 was het ff raak, knuffel kwijt, binnen 2 min. sliep ze weer! Tot vanmorgen kwart over 8! ! ! :whistle: :whistle:
    Alleen heb ik zelf niet zo goed geslapen :(
    Had vanaf 4 uur zo'n zere buik links en mn rug links ook. Weet nog steeds niet wat het was. Heb bijna niet meer geslapen vanaf 4 uur dus... :(

20. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja ik ben ook zo trots :D . Helaas hebben we het niet volledig op video kunnen opnemen. Wel een groot gedeelte, maar het moment dat ze opstaat niet helemaal geloof ik. In elk geval wel dat ze met knikkende knietjes heel onhandig staat, omdat ze haar handjes te laag op de spijlen heeft, wel.

Share This Page