Goedemorgen dames, hier wel een lekkere nacht achter de rug...verder hier nog nieuws?? moet weer druk aan het werk....pffffff druk druk druk
Vergo was ook een juli mama. Maar haar tweeling werd veel te vroeg geboren en ze overleden allebei. Of wist je dat wel?
nee inderaad sorry maar ik lees niet bij verder de comp is me nu 3x vastgelopen en eigenlijk moet ik nog van alles in huis doen. dus asl er nog het een en ander na zaterdag gebeurtis dan hoor/lees ik dat graag
Op zich voor Esmée dus een redelijk nachtje. Alleen jammer dat je dan zelf weer niet zo goed hebt geslapen.
Verder leuke foto's van May ML! En goede morgen Liesje. Zo ik ben er weer even vandoor. Kwam even bijlezen, omdat ik gisteren gewoon het forum niet meer op kwam. Doeg.
balen zeg die onverklaarbare pijn maar wel lekkr dat esmee zo goed geslapen heeft. hoop dat je straks nog een rustmomentje kunt pakken o ja je had laatst gevraagd naar nutriton en toensmste ik wat aan de late kant terug heb je die wel gehad? maar nu is het knullige ik was gisteravond wat aan het opruimen kom ik het toch nog tegen en dat terwijl ik toch echt zeker wist dat ik niks meer had
ml ik was net toen mijn comp vast liep onderweg naar jou 'kaartje' voor mayron zijn 1ste verjaardag (die nog bijgewerkt moest worden) maar ik heb hem dus niet gezien en weet dus niet meer op welke pag hij stond wil je de link nog eens plaatsen?
maakt niet uit hoor LK, ik kreeg het smsje idd wat later, maar maakt niet uit. we zijn toen nog naar de apotheek geweest die hier zondags een paar uurtjes los is en die had nog net 1 pak staan
heb ff gezocht volgens mij bijna 37 weken als ik het goed berekent heb en zag ook dat het meisje in de couveuse even moest bijwarmen maar verder was alles prima
[quote="lovelykids"] echt! leuk?? was ze voldragen?? oh ja tand 3 is door...[/quote] heb ff gezocht volgens mij bijna 37 weken als ik het goed berekent heb en zag ook dat het meisje in de couveuse even moest bijwarmen maar verder was alles prima[/quote] oh wat fijn!!! hoe heet ze??
Inderdaad moeilijk Met bv bedoelde ik meer dat ik misschien te weinig had waardoor hij elk uur kwam of iets later. Met een fles slaapt hij langer. En temperatuur kan juist zijn, maar zit er misschien ergens een tochtgaatje waardoor de tocht precies langs zijn bedje gaat?
nee 4 dagen in de week, maar dat is ook druk genoeg.... we willen toch aan op 3 dagen in de week...creeert wat meer rust voor Rihanna en voor mij en ook in huis want ik ben 's avonds alle werk in huis nog aan het doen