Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Tja, dat kan ik vanavond ook nog eens proberen. Mees slaapt nu in een romper lange mouwen en dan in een dun katoenen slaapzakje, met soms een katoenen gehaakt dekentje eroverheen.

Fijn dat het na de rampzalige start gisteravond, vannacht toch goed is gegaan met het slapen van Esmée!!!! Wel jammer dat je zelf niet goed geslapen hebt, maar het is altijd beter lekker in je bed blijven dan naar Esmée en troosten enzo, toch?!

2. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Nou, al kei mazzel dat je er toch nog iets van hebt kunnen filmen!!! Echt leuk joh!!!

3. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, volgens mij heb ik zoiets wel in het lezen voorbij zien komen, 2 jongetjes toch? echt vreselijk, maar wat super fijn dat ze nu toch nog goed bevallen is!

4. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    sow, kan morgen avond weer even vooruit. heb in totaal 32 tellen erbij kunnen verzinnen, we doen een carnavals mix, dus nu hebben we 1 nummer af en heb nog 8 tellen van het nummer wat erna komt, en dan moet ik weer nieuwe dingen gaan verzinnen ;)

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    heb eigenlijk super veel zin om even met mika te gaan wandelen, maar heb er zo geen puf voor. ben nu zo lam als maar wat

7. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Nou, ik heb wel zijn slaapkamerdeur altijd op de dievenklauwen staan. Kan eens proberen om die helemaal dicht te doen en dan het bovenlichtje boven de deur op een kier te zetten!?!

Het proberen waard!!! :D

Thanx voor de tip!

8. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    maar juist als je er ff uitgaat, wordt je vaak weer fitter ;)

Ik ben ook ff weg, boodschapjes doen.

Tot later!

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    oh ja mijn moeder wilde gister een autostoeltje gaan halen voor bij haar in de auto, kon ze die niet halen omdat mijn vader de auto mee had :( wilde vandaag dus met mika naar de winkel boodschapjes doen, maar dat gaat dus niet, kan hem ook niet meer in de maxicosi doen want daar zit ie helemaal in gepropt dan, dat kan ik hem niet aan doen, en hij is dan ook loodzwaar

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zo heb even bijgelezen........

Oh en Joost is net zowaar uit zichzelf op zijn knietjes gaan zitten in de box :D :thumup:.
    Alleen vond Rick het nodig om hem omver te duwen :( :evil: dus die heeft even op de gang gezeten ;).

Als Joost het nog eens doet zal ik een foto maken (toestel ligt al klaar ;)).

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    goed zo joost!

mika heeft hier zowaar al een klein beetje getijgerd ;)

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga me weer even met de was bemoeien ;).

Ben er later weer!

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Vergo gefeliciteerd!!! =D> =D>

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wat goed zeg van Joost! =D> =D> =D>

fjin dat Rick zo 'lief' is voor zijn broertje :(
    zo vindt mijn nichtje het leuk om, als Rihanna in de box zit, haar een speeltje vlak voor haar neus te houden en op het moment dat ze het pakken wil het gauw weg te trekken
    nou die heeft van mij ook wel wat gehoord....

15. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    zo ben ook weer bij!!
    gisteravond was erg leuk! heb me weer rot gelachen!!

Justin heeft goed geslapen en gegeten bij mijn schoonouders. We gingen hem gewoon ophalen en ik maakte hem wakker, althans dat probeerde ik maar er was echt geen beweging in te krijgen! :D Dan maar slapend in de maxicosi en jahoor meneer slaapt gewoon verder in mijn armen en in de mc. Thuis gewoon overgelegd zonder wakker te worden. en vanaochtend om 6.45 uur pas flesje en gewoon weer verder geslapen tot half 9!!!! :confused: heeeeeeeeerlijk!!!! he he hij begint het door te krijgen geloof ik!! en Nu ligt hij ook alweer een uur te slapen!!
    Moet om 11.50 bij de ha zijn ivm zijn allergieplekjes. Hij krijgt steeds meer exceemplekjes op zijn lijfje en ik heb zalf maar dat vind ik maar niks. Is op hormoonbasis en daar is ie wel erg jong voor vind ik. Ga vragen om een verwijzing naar de dermatoloog.

zag erge leuke foto's van esmee voorbij komen!!!
    mirrem, is 20-21 graden niet veel te warm? Justin zijn kamer is 17 graden ongeveer en dan slaapt hij wel in een pyamaatje, dunne slaapzak en dekentje. komt wrs op hetzelfde neer hoor maar een frisse kamer lijkt me beter dan een "verwarmingskamer".
    goed van merel zeg!!!
    wanneer gaat justin nou kruipen of staan of lopen :( ben te ongeduldig denk ik ;) Hij kan al wel goed zitten en zittend spelen. Ik had hem in een doos gezet: geweldig vond ie het!!! zal eens zien of ik een foto kan plaatsen!

16. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    er is er wakker!! :D ligt lekker te kletsen in bed!!
    vast ff een broodje smeren voor hem want als het uitloopt bij de dokter :rolleyes: dan heb ik een huilend en hongerig kind!! ;)

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik ben ook bang dat het kamertje te warm is...ik denk ook dat 20 of 21 graden te warm is...

18. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    zo het heeft even geduurd maar daar is ie dan: het boefje in een doosje!! :D

19. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    zo ga mijn kletsende zoon nu maar even uit bed halen!! :D en dan zo naar de ha.
    tot strakies!!!

20. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Heee, goedzo Joost!!! =D> :whistle:

Ennuh Rick..... [-X

Deel Deze Pagina