Jeeahhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!! Gewonnnen!!!!!!!!! Ik was te druk met klappende poppetjes aan het inladen voor Wessel, hihi. GEFELICITEERD!!! =D>
Bedankt voor het meedenken! Maar heb gezien dat de megapakken Pampers nu bij het Kruidvat in de aanbieding zijn, ga ik daar straks ff langs en een dvdtje van bob de bouwer meenemen voor m'n kleine ventje
ik durf niet zo goed iets anders te proberen omdat nikita heel snel uitslag heeft. en van pampers weet ik gewoon dat t goed gaat dus houdt ik t daarbij
Nou denk dat het allebei kan hoor. Mees heeft nog geen druif gehad, maar alle andere fruitjes al wel hoor!
Hier trouwens geen fijne nacht gehad Om 1 uur of zo werd hij wakker en na een fles duurde het even voor hij weer sliep (hij gaat dan telkens staan ) En toen was hij er weer om 5 uur, ben maar met hem op het logeerbed gaan liggen want hij ging niet slapen . Volgens mij had hij krampjes of zo, want ik hoorde zijn maagje af en toe. Maar goed, weinig slaapuurtjes vanacht...
2 dagen niet geweest, is er nog iets gebeurd???? Dat ik voor een jongen ga bedoelde ik bij kk maar zal dan wel een meisje worden
wij gebruiken bumblies of aldi merk.. lekker goedkoop. zo vaag, pampers plast esmée dwars doorheen en huggies krijgt ze uitslag van. deze luiers die ze nu heeft gaan prima!