spannend!!!!!!!!!! Heel veel plezier vanmiddag, ik hoop dat je een prachtig mooi kindje te zien krijgt en dat alles goed is. En ik ben ook supernieuwgierig of Esmée een broertje of zusje krijgt.
nee hoor!! helemaal niet gek om het te vragen en ik denk dat ze het ook niet erg zullen vinden. Gewoon doen!! 5e ziekte zijn allemaal vlekjes op het hele lichaam. begint geloof ik bij de romp en later ook de ledematen. De 6e ziekte is alleen de romp. Het jeukt niet en het is ook niet erg. Het gaat vanzelf over.
Echt? Ik heb nog niet eens bericht terug gehad terwijl wij echt op tijd waren met insturen Maar goed vakantiegeld komt er ook aan dus we hoeven niet op een houtje te bijten
Moet je dan geen invoerrechten betalen? Wij hebben eens besteld bij een winkel in Australië en toen het bezorgd werd mochten we 60 euro extra betalen.
kk veel plezier vanmiddag!! senn, sterkte met je zus. Lijkt me een lastige situate (ken het een beetje van mijn broer) ML, beterschap voor mayron. kwebbels, bloem, dat jullie al 12 maanden potjes geven!! en dat Indi aan 8 maanden niet genioeg heeft!! justin eet niet eens het potje leeg!! Behalve de stoofpot van Bon bebe die vind hij zooooo lekker!! die gaat dan ook bijna altijd op, met nog yoghurt er achteraan. maar de meeste potjes gaan echt niet op hoor. Fruit trouwens ook niet. flessen ook niet!! hahahahaha hij eet gewoon niet veel!! Niesje, wat vervelend dat roan (wrs) pfeiffer heeft. dat ze dat al op zo'n jonge leeftijd kunnen hebben. dat wist ik niet. Heb je het zelf gehad, of je man? dan is het verklaarbaar namelijk. leuke foto's van rick, ramoontje en goed dat joost al kan zitten. Justin heb ik gisteren op zijn knietjes gezet en hij bleef zowaar zitten. alleen wist hij niet wat hij moest doen dus begon meteen te jammeren dat hij het eng vond ofzo en zakt meteen door naar zijn buik!! verder weet ik het ff niet meer....
KNUFFELKONIJN KRIJGT EEN: Senninha: MEISJE ML: MEISJE Susanne: MEISJE KK zelf: JONGETJE Susi: MEISJE Lisette: MEISJE Kwebbels: MEISJE Essie1979: JONGETJE Mirrem: MEISJE Bloem: MEISJE Liesje: MEISJE Ingrid: JONGETJE Ling : JONGETJE
Nou, ik krijg mijn teruggave voorlopig niet!!! Had maar even gebeld waar die brief bleef met wat ik terugkreeg, hebben ze mijn aangifte niet ontvangen Iedereen waar ik m voor heb ingevuld heeft m ontvangen maar bij mij is er iets misgegaan GRMBL!!! Nou heb ik m opnieuw ingevuld en opgestuurd en nu krijg ik het ws in Augustus pas terug
Ik geef al een hele tijd 12 mnd potjes er zit niets in wat ze niet mogen het is alleen meer en vaak grover van structuur.
nou moet zometeen opnieuw foto's van justin laten maken voor zijn paspoort. de anderen waren niet goed en dat duurde al zo lang voordat er 1 goed was. Pfff voor niks 1 uur bij het gemeentehuis zitten wachten. Zometeen maar naar een goede fotograaf gaan. En dan meteen door naar gemeentehuis, broodje mee, en dan daarna weer slaapje doen. hij slaapt nu ook alweer een uur.
stelletje grbsldhemdj schlemielen!!! lekker he, zorg je dat het op tijd daar is, hebben ze hem niety ontvangen (of gewoon kwijt geraakt) nou succes ermee. ik denk dat ik niet rustig aan de telefoon had kunnen zitten hoor!!
er is er een wakker!! ben er vandoor!! toedeloe, ben benieuwd of de foto's nu sneller lukken!! ciao!!
Roan heeft altijd 4/5 poepluiers op een dag, kleine stinkerd. Al die vlekjesziektes kan ik nooit uitelkaar houden hoor. Damian is een weleens ziek met vlekjes maar wat hij dan heeft gehad geen idee. En gewoon je liefste lachje opzetten en vriendelijk vragen dan vinden die mannen het vast geen probleem.