nou foto is in 1x gelukt!!! :d dit was tenminste een goede foptograaf die zelf kinderen had en al 30 jaar fotograaf was ik stond met 5 minuten weer buiten!! ipv een half uur de vorige keer grblm alleen bij het gemeentehuis werd ik witheet!!! 1,5 uur zitten wachten!!!! pff justin helemaal van slag natuurlijk grrrrr en nu heb ik gestofzuigd en nu ga ik lekker in de tuin zitten met een lekker gals icetea mét citroen, zooo!!! fijne dag nog allen!!! ow kk, je bent vast nog niet thuis, maar ben erg benieuwd wat het is hoor!!
dat maakt een hoop verschil zeg. hier is t ook altijd raak bij de gemeente. daarom stel ik ook steeds de aanvraag voor een paspoort voor mij en nikita uit.
KK: Ben zoooo benieuwd! ML: Ach wat sneu voor Mayron zeg! Ling: Wat klote zeg dat je 1,5 uur hebt zitten wachten. Maar je hebt hem nu wel gelukkig.
Hmmm misschien dat ik zo dan nog ff kan komen kijken..................'t is wel erg druk op mijn werk momenteel, maar ik probeer het wel.
Het is natuurlijk ook nog wel vroeg als ze om 14:30 uur die echo had. Bij ons duurde die ongeveer toen 20 à 30 minuten.
Bij Christian in de fam? Hij heeft zelf 3 zussen. 2 van die zussen hebben 2 meisjes en 1 ervan een meisje en jongetje. Bij mij in de familie is het iets eerlijker verdeeld zeg maar
Mooi!!! Ennnnnn wat is het?!? Of wilde je dat niet op het forum zetten ? (ik ben niet nieuwsgierig hoor maar ik weet gewoon graag alles.)