gefeliciteerd KK we zitten heel de dag al te spieken naar je nieuws!! Super een mooie gezonde meid!! xx nina
Toch!? Nou dan is daar de wens van Christian mee uitgekomen. Maar toch sowieso leuk hoor: 2 meiden. Nogmaals gefeliciteerd!
Ja, ik zit hier ook helemaal te stralen. Vanavond volgen de echo foto's. Ik ga ff naar mn schoonzusje toe!
maak er maar susannE van haha ik zit half te wachten maar ook mijn tijd uit te zitten moet om 16.19 bij de bus wezen want moet de stad in omdat mijn wanbetaler eindelijk betaald heeft dus nu kan ik eindelijk mijn nieuwe handtas aanschaffen(uiteraard weer een Kipling tasje)
KK: van harte meid. Esmee wordt grote zus van een zusje wohoo. helemaal tegek meid, ik ben er weg van want ga zo naar de bus lopen ajuus en kom vanavond ff spieken naar de fotos (als de site niet weer zo traag als een slak is)
Ik merk dat aan mijn jongens nu ook al die schelen ook 1,5 jaar. echt zo leuk hoe ze op elkaar reageren
KK: Super!!! Gefeliciteerd zeg, weer een meid. Christian krijgt nog wat te verduren met 3 dames in huis Fijn dat ze gezond is, dat is toch het aller allerbelangrijkste
Zoooo, net hele mooie oorbellen gemaakt ben er zelf verliefd op. De sticks waar ik het over had, een swarovskisteentje voor de glinstering en alles is verwerkt met 925 zilver (swarovski hangertje is met 999 zilver) Zijn ze gaaf of gaaf