Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ramoontje, leuke foto's!

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dankjewel :D.

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dank je!

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Leuke foto's Ramoontje :D

Nou moest dus met May naar de hap. Hij heeft een dubbele middenoorontsteking en heeft antibiotica gehad.
    Vrijdag de dokter bellen voor een doorverwijzing naar de kno-arts want hij moet sowiesow buisjes...

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zo ben ik weer. Gave foto's KK! En al in 3D, da's helemaal super!

Ook jij hebt leuke foto's geplaatst Ramoontje. Grappig die kennismaking van Joost met het gras. Merel hebben we laatst ook op het gras gezet, maar die vond het echt niks! Trouwens ook als ze binnen op blote voetjes loopt en ze komt op vloerbedekking, trekt ze krampachtig haar benen in :) .
    Een flinke grote trampoline hebben jullie trouwens!

Jeetje ML niet leuk wat Mayron heeft! Even een vraagje: wat is dat met die buisjes? Ik lees dat Karsten dat ook krijgt, maar wat doet het?

6. monkeylove

Jaarlijks krijgen veel kinderen trommelvliesbuisjes in hun oren geplaatst. De trommelvliesbuisjes kunnen nodig zijn bij ernstige lijmoren of (acute) middenooronsteking. Bij deze aandoeningen zit er vocht of slijm achter het trommelvlies, waardoor het gehoor verminderd is. De geluidstrillingen worden door het vocht gedempt, waardoor het gehoor verminderd is. Het kind kan pijn ervaren en zich geprikkeld of druk gedragen en kan soms weinig hebben. Wanneer er sprake is van een middenooronsteking kan het kind ook hevige pijn ervaren en gaan schreeuwen. Om het vocht of slijm af te voeren worden er buisjes geplaatst. Het buisjes neemt zo de functie van de buis van eustachius over.

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Meiden jullie het trouwens niet geloven: ik zit/lij al op bed :confused: :confused: :confused: (met de laptop weliswaar), ik ben echt kapot. En nu kan ik per direct gaan slapen als ik wil.

8. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    heb wel alles bijgelezen, ook erg veel mooie foto´s gezien maar door alle errors duurde het erg lang, ben nu dus de helft weer vergeten...

mooie oorbellen bloem! echt super crea!!

Beterschap voor mayron!! hoop dat hij er snel weer boven op is met de AB, en dat je snel doorverwezen word naar de KNO arts..

Knuffelkonijn Super een tweede meisje!!!! gefeliciteerd! en super duidelijke foto´s van de echo, geweldig!!

Essie dat klinkt als hele leuke plannen aankomende dagen! wij gaan morgen naar een braderie/markt, vrijdag weet ik nog niet maar jos moet overdag werken en ik s avonds en zaterdag idem.. dus denk zondag uitslapen!!

kwebbels hoop dat je een lekkere middag in het park hebt gehad met indi! heb je nog veel last gehad van de bouwvakkers?

en verder weet ik het dus niet meer... sorry!!

Hier alles wel goed alleen heeft isabella vanavond weer overgegeven.. sorry voor de details die komen.. maar het is dus echt met stukjes avondeten en komt echt van ver heb ik het idee.. kent iemand dit?? het is namelijk niet zo dat ze echt ziek is ofzo en als het eruit is is ze nog steeds erg vrolijk.. het gebeurt alleen redelijk vaak (eens in de twee week ofzo) is dit normaal? verder is ze op het moment super eenkennig aan het worden.. had gehoopt dat ze die fase zou overslaan.. zelfs bij papa is het huilen (en heel aanstellerig hahah)

oohw en mirrem vroeg nog naar mijn gesprek.. die heb ik gehad. mijn baas wou liever dat ik lekker flexibel inzetbaar bleef maar heb hem uitgelegd dat dat onmogelijk gaat worden.. dus werk nu nog twee week volgens mijn oude uren en daarna lekker twintig uur en vast op woensdag en donderdag vrij :D ben er erg blij mee!

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    En die buisjes zijn tijdelijk of blijven die zitten?

10. monkeylove

Heb t ff voor je gecopied ;)

Ik denk aan de echo te zien dat die kleine hetzelfde vorm van hoofdje als Esmee krijgt, maar wel andere oogjes.
    Esmee heeft de ogen van kk... Hahaha correct me if i'm wrong

11. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    eh nee nog niet, dit was de aanvraag :rolleyes:
    maar als ik hem op moet halen, gaat het wel snel is me gegarandeerd!!

12. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    :confused: :confused: :confused:

13. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    Isabella vind gras juist wel intressant vooral de bloemetjes die er tussen groeien.. die plukt ze en probeert ze in de mond te doen (helaas voor haar ben ik altijd net iets sneller :D )

14. monkeylove

Haha ik lig ook lekker chill op m'n bedje hoor :p
    Yaron ligt naast me met de laptop te pokeren en Leroy is in zijn kamer wat aan het doen. Mayron slaapt en Michelle is de hort op...

Essie, volgens mij vallen buisjes er vanzelf uit, merk je niets van heb ik eens ghoord..

15. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    hey kk, wat leuk joh!!!!! gefeli met je meisje en dat het gezond is!! super!! :D

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dankjewel! :D

Ach gossie......die arme May..... Ik hoop dat je vlug terecht kunt en dat hij snel geholpen kan worden!

17. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Echt? Ik dacht dat je zelf zo wijs was ;) .

18. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    *smelt*
    helemaal geweldig!!!
    ik wil ook....

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dankjewel :D.

Rick moest ook niets hebben van gras hoor....hield angstvallig zijn voetjes omhoog in het begin :).
    Joost bleef wel op zijn stekkie zitten, maar voelde wel aan 't gras en plukte er ook aan.... Bedacht wel een paar keer dat ie wilde gaan liggen en vooruit wilde....maar bedacht zich dan toch.....maar zijn wil om uiteindelijk te komen bij de bal was op het laatst toch groter, maar wel pas nadag ik 'm op zijn buikje had gelegd ;).

De foto's zijn trouwens niet in onze tuin genomen, maar in de tuin van de buren (wij hebben geen gras)....dus de schommel en de trampoline zijn van de buurkindjes ;).

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Lekker toch ;).

Deel Deze Pagina