Nou meiden ik ga er ook weer vandoor. Na ruim een uur lang naar van die vreselijke Nederlandstalige muziek zoals Frans Bauer enzo van de achterburen te hebben moeten luisteren, is het eindelijk stil. Ik ga dan ook maar eens slapen, het is alweer bijna 11 uur. Morgen dus lekker zwemmen op Center Parcs. Geen idee of ik nog tijd heb om online te komen dan. Trusten voor straks allemaal.
na tien keer error ben ik er ook flauw van!! iedereen een fijne dag morgen! hoop voor ons allen dat het mooi weer word! slaap lekker!
goedemorgen, mika heeft weer geslapen tot 7 uur, toen ben ik maar opgestaan. manlief ligt nog in bed, zelf ben ik ziek zwak en misselijk (en nee ben niet zwanger). Barst van de hoofdpijn. vanmiddag naar een verjaardag dus hoop dat het dan iets gezakt is. mika is lekker vrolijk, is gister zelf van liggen naar zit stand gegaan! nu is ie de speel mat op aant rollen hihi.
Bij een oorontsteking staan de trommelvliezen bol en dat geeft een enorme druk en dat doet rete pijn. Daardoor kan alle troep achter het trommelvlies ook niet weg en blijft het iedere keer ontsteken. Door het plaatsen van een buisje in het trommelvlies wordt de druk weggenomen en kan al het vuil het oor uit.
Zo dan ben je echt heel moe als je dat al voor 22 uur doet. Ik hoop dat je naar je lijf geluisterd hebt.