Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen!
    Hier een goede nacht. Indi werd wakker om 8.15. Nu ligt ze lekker bij papa in bed te spelen en ik zit aan de koffie :D

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Verschilt per kind.
    Bij Sven zijn ze eruit gevallen en Maarit heeft er nog 1 die op half 7 hangt.

3. kwebbels

Hey Sen, lukt het met het regelen van de zaken van je zus? Denk je wel een beetje aan jezelf?

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zorg je toch dat je lekker veel bezig bent met Indi. ;)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Bel je gewoon lekker af. ;)

6. kwebbels

Ja maar dat dochtertje zit de hele tijd boven op Indi. Indi moet alles doen wat zij doet. Vorige keer kreeg ze daar een boterham. Nou de stukken werden letterlijk in haar gezicht gepropt (ondanks dat ik zei dat dat niet mocht) :( Toen moeder natuurlijk weer schreeuwen dat ze dat niet mocht doen...

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik denk velen met jou waaronder ik.
    ;)

8. kwebbels

Ja hij gaat maar alleen met ze naar de speeltuin :)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heel veel plezier met zwemmen vandaag! :D

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Doe je rustig aan?
    Knap maar snel weer op. :D

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lekker hoor.
    Karsten was alweer vroeg wakker. :(

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Het huis was 3x niks helaas. :(
    Maar heb mijn moeder 2 andere huizen toegestuurd dus ben benieuwd wat ze daar van vindt.
    Ik ga wat meer afstand nemen want heb van Niels begrepen dat ze het erg op prijs stelt wat ik voor haar doe maar dat ze het nogal overweldigend vindt.

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja maar dat dochtertje zit de hele tijd boven op Indi. Indi moet alles doen wat zij doet. Vorige keer kreeg ze daar een boterham. Nou de stukken werden letterlijk in haar gezicht gepropt (ondanks dat ik zei dat dat niet mocht) :( Toen moeder natuurlijk weer schreeuwen dat ze dat niet mocht doen...[/quote]

Indi zit gewoon niet lekker in haar vel en daarom ga je lekker niet naar de speeltuin. ;)

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kan ook nog. :p

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goh dit is voor het eerst in dagen dat ik gewoon in een kwartier tijd bij heb kunnen lezen EN kunnen reageren. :)

Ik ga nu gauw douchen want om 10 uur moet ik op kraambezoek bij mijn zwager.
    Het kind is al ruim een maand oud dus moet er nu echt aan geloven. :(

16. kwebbels

Balen dat het huis niks was Sen! En goed dat ze heeft aangegeven dat ze het overweldigend vind! Anders krijg je alleen maar irritaties natuurlijk en dat is ook niet de bedoeling. Maar ik vind het echt super wat jij allemaal voor haar doet zeg!

17. kwebbels

Oh jeetje..Succes ermee :(

18. och, wat sneu zeg!

19. Zo, hier wederom een boutnacht.. Snap er werkelijk waar niks meer van. Vanavond de regel maar even toepassen: 5 minuten huilen, heengaan, muziekje aan, goed neerleggen en weglopen, dan 10 minuten laten huilen, heengaan, muziekje aan, goed neerleggen en weglopen en dan steeds 5 minuten langer. Volgens mij is ze ons aan het uitproberen.
    En ze zit ook nog eens in een sprong, want ze loopt langs de tafel, doet nu kiekeboe enz. Dus die zit in een megasprong denk ik. Ik ga maar eens ff thee drinken met Christian

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    :p

Deel Deze Pagina