Goedemorgen! Hier een goede nacht. Indi werd wakker om 8.15. Nu ligt ze lekker bij papa in bed te spelen en ik zit aan de koffie
Ja maar dat dochtertje zit de hele tijd boven op Indi. Indi moet alles doen wat zij doet. Vorige keer kreeg ze daar een boterham. Nou de stukken werden letterlijk in haar gezicht gepropt (ondanks dat ik zei dat dat niet mocht) Toen moeder natuurlijk weer schreeuwen dat ze dat niet mocht doen...
Het huis was 3x niks helaas. Maar heb mijn moeder 2 andere huizen toegestuurd dus ben benieuwd wat ze daar van vindt. Ik ga wat meer afstand nemen want heb van Niels begrepen dat ze het erg op prijs stelt wat ik voor haar doe maar dat ze het nogal overweldigend vindt.
Ja maar dat dochtertje zit de hele tijd boven op Indi. Indi moet alles doen wat zij doet. Vorige keer kreeg ze daar een boterham. Nou de stukken werden letterlijk in haar gezicht gepropt (ondanks dat ik zei dat dat niet mocht) Toen moeder natuurlijk weer schreeuwen dat ze dat niet mocht doen...[/quote] Indi zit gewoon niet lekker in haar vel en daarom ga je lekker niet naar de speeltuin.
Goh dit is voor het eerst in dagen dat ik gewoon in een kwartier tijd bij heb kunnen lezen EN kunnen reageren. Ik ga nu gauw douchen want om 10 uur moet ik op kraambezoek bij mijn zwager. Het kind is al ruim een maand oud dus moet er nu echt aan geloven.
Balen dat het huis niks was Sen! En goed dat ze heeft aangegeven dat ze het overweldigend vind! Anders krijg je alleen maar irritaties natuurlijk en dat is ook niet de bedoeling. Maar ik vind het echt super wat jij allemaal voor haar doet zeg!
Zo, hier wederom een boutnacht.. Snap er werkelijk waar niks meer van. Vanavond de regel maar even toepassen: 5 minuten huilen, heengaan, muziekje aan, goed neerleggen en weglopen, dan 10 minuten laten huilen, heengaan, muziekje aan, goed neerleggen en weglopen en dan steeds 5 minuten langer. Volgens mij is ze ons aan het uitproberen. En ze zit ook nog eens in een sprong, want ze loopt langs de tafel, doet nu kiekeboe enz. Dus die zit in een megasprong denk ik. Ik ga maar eens ff thee drinken met Christian