Hier een onrustige nacht. De koorts is nog steeds hoog. Maar gelukkig geen 40,5 meer. Vanmorgen was het 39,6. Hij heeft 2 stukjes brood gegeten en een fles gedronken dus gelukkig gaat dat goed. Maar hij voelt zich gewoon verschrikkelijk lamlendig. Hij ligt bijna alleen maar te slapen.
Als jullie willen, druk bij deze hyves allemaal even op dit is niet oke. Ze zijn VOOR het doodknuppelen van zeehondjes om het bont http://knuphond.hyves.nl/?&pageid=S4YZP8GAXCGCG88C thx!!!
gelijk gedaan! wat een malloten zeg! ! ! slaat toch nergens op? ik ga ff 1 een boterhammetje geven en daarna op bed gooien. trouwens, wat denken jullie, wij willen haar dus laten huilen EN ze moet over naar haar nieuwe kamertje. moeten we alles in 1 keer gaan doen?
He meis, Ik ben zelf niet van het laten huilen maar jij moet doen waar jij/ jullie het beste bij voelen! Sem slaapt nu sinds twee nachten in zijn eiegen bedje bij ons op kamer! Zo slappt hij bijna de hele nacht aan 1 stuk door en kunnen wij lekker slapen zonder te denken om Sem.. Bij Sem heeft laten huilen ook geen zin.. Maar als je het idee hebt dat het Esmee helpt, moet je doen waar jij je prettig bij voelt.. En het nieuwe kamertje kun je miscchien eerst 's middags proberen.. Kortom eigenlijk heb je niet zo veel aan mijn antwoord..
ik heb geprobeerd om nikita ook te laten huilen en vond t werkelijk gewoon zielig. ik merk duidelijk of nikita huilt om aandacht of wanneer t echt serieus is. dus ik hou max 5 min aan als ze huilt maar zodra ze al richting overstuur gaat ben ik er meteen bij ook. als ze om aandacht vraagt door middel van huilen kijk ik t ong 10 min maar ook niet langer. en als ze naar haar nieuwe kamertje gaat zou ik t niet in 1 keer doen denk ik. maar eerst overdag. er lekker laten spelen om te wennen en na een weekje ong ook de nacht erbij pakken? weet natuurlijk niet hoe t zit met bedje enz maar ik denk dat ik t zo zou doen
Verder: ML: fijn dat de koorts wat is gezakt KK: balen dat je weer zo'n slechte nacht hebt gehad Kwebbels: suc6 in de speeltuin, mocht je nog gaan Daantje: knap van Mika dat hij van liggen naar zitten kan uit zichzelf Meer heb ik eigenlijk niet onthouden. Ik ga ons eens klaar maken om te gaan zwemmen.
Essie, veel plezier met zwemmen! De foto ga ik straks gelijk mailen KK, Meid van harte gefeliciteerd met jullie gezonde kleine meid!!! ML, beterschap voor Mayron! Kwebbels, mocht je nog naar de speeltuin gaan veel plezier! Ingrid fijne dag in de dierentuin! Mooie foto's ramoontje!! Seen veel plezier op kraambezoek! Verder heb ik nog niet zoveel bijgelezen! Fijne dag allemaal!!
maakt niet uit hoor.. ik ben ook niet echt van het laten huilen, maar het heeft maandag wel geholpen, toen heeft ze de hele avond en nacht doorgeslapen. ze ligt nu op haar nieuwe kamertje en waarempel: binnen een minuut sliep ze.. dus vanavond gewoon weer proberen
oh ja, wat ik vergeten was te zeggen. gisteravond wou ik het bedje van esmée ff opnieuw opmaken en toen legde ik haar ff op de grond. toen kroop ze gewoon naar haar nieuwe kamertje en steeds wijzen naar het bedje en zeggen : die, die, die. ik ben er dagelijks ff met haar binnen geweest om te laten wennen, dus misschien snapt ze dat?
hey kk, miss wilt ze wel graag naar haar nieuwe kamertje!! gewoon proberen denk ik. Zou het ook eerst op de dag proberen \en adna kan je het altijd 's nachts ook proberen als dat goed gaat. En miss kan je dan vanacht wel lekker slapen! Esther, Fijn dat sem nu wat beter slaapt, ook al is het nog bij jullie op de kamer, toch in zijn eiegn bedje! Justin slaapt ook erg goed. gistereavond toch een paar keer wakker geweest, miss toch de spaghetti??? maar met troosten of knuffeltje en speentje en meneer sliep weer verder. vanochtebnd om 5.50 uur even wakker maar met speentje door geslapen tot 7.10 uur!!! woehoe!!!! geweldig!! en na papje om half 10 ook nog geslapen tot half 12 dus wij hebben ook lekker nog kunnen slapen. We hadden een dagje uitslapen ingelast maar wel lekker hoor!! om 12 uur aangekleed en wel Mag ook wel eens een keertej niet? zo hier zijn we even naar de topshelf geweest (grote sportzaak) en we zijn meer dan geslaagd (alhoewel ik zelf nog wel iets meer had gewild ) Dennis heeft echt super leuke kleding gekocht voor zichzelf, en ook dingen waarvan ik dacht: dat vind ie nooit wat!! Dus dat viel erg mee. ikzelf heb 2 shirtjes en 2 korte broeken. Justin wilde alleen niet slapen dus die was het op een gegeven moment klaar, en altijd net als ik bezig ben met passen dus daarom heb ik maar zo weinig gekocht maar verder was hij super lief. Nu ligt hij lekker te slapen. ben benieuwd voor hoelang!!
hey hoi!! wij zijn weer thuis lekker weer vandaag op een klein sputterbuitje na!! hoop dat iedereen vandaag een leuke hemelvaartsdag heeft gehad!! had vanochtend nog bij de gamma gekeken naar een moederfiets (die was in de aanbieding) zagen er 1 staan die was stuk :S toen zagen we er nog 1 staan die was besteld... hebben we maar gevraagd of er nog meer waren.. waren ze uitverkocht.. nou ik ben nu dus op marktplaats aan het kijken! (wil liever geen nieuwe want ik fiets gewoon echt niet veel.. dan vind ik het zonde.. Isabella heeft vanochtend geslapen tot half negen... heerlijk uitgeslapen dus!!
had ook een beetje naar kinderfietsjes gekeken en er is gewoon een soort die Prinses isabella heet.. dat is natuurlijk wel erg cool!! een fiets met haar naam erop
Zo, wij zijn gezellig naar mijn zus en zwager geweest. Esmée heeft vanmiddag welgeteld 3 kwartier geslapen, maar dat doet ze altijd als Christian thuis is. Dus die ligt nu ook ff op bed in d'r nieuwe kamertje en het lijkt stil...