Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vooral lekker op je blaas. :(

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi hoi daar ben ik weer!

ML: De koorts is al iets gezakt gelukkig (al is ie nog steeds hoog). Hoop voor je dat het snel beter gaat!
    KK: hmm het lijkt erop alsof ze het wel best vind om in het nieuwe kamertje te slapen of niet? Ik zou het gewoon doen hoor. Stel jullie laten haar vanavond huilen op haar eigen kamertje en als ze dan weer gelijk gaat slapen uiteindelijk en dan weer op het nieuwe kamertje dan is het misschien weer elke avond huilen.
    Sen: Jeetje ik wist niet dat ze vreemd was gegaan. Ach ja dat moet ze ook maar zelf uitzoeken niet ? ;) Maar goed, ik hoop dat ze snel een huisje vind.
    Essie: Hoe is het zwemmen geweest?

Nou de rest weet ik even niet meer.

We zouden dus met die vrienden naar de speeltuin gaan en ik had echt zo geen zin. Maar goed uiteindelijk toch maar gegaaan en toen hebben we besloten om naar de dierentuin te gaan.
    Nou dat dochtertje schijnt de hele ochtend om mij geschreeuwd te hebben en die moeder wist ook niet echt meer wat ze er mee aan moest (fijn zeg zo'n aantrekkingskracht op kinderen :rolleyes: :) ) In de dierentuin begon ze het eerste half uur een beetje te zeuren want ze wilde alleen maar opgetild worden door MIJ en aan de hand lopen met alleen mij. Ze wilde niet in haar wagen. Toen heb ik uiteindelijk gezegd dat ik haar niet de hele tijd kan optillen want daar is ze al veel te groot voor. Nou toen was het goed en ze heeft verder niet meer zo gezeurd. :) Indi vond het prachtig en wij vonden het ook erg leuk! NU is ze uitgeput en gaat zo lekker naar bed :)

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :D :D

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Is het toch nog meegevallen. ;)
    Welke ben je geweest Amersfoort of Rhenen?

5. kwebbels

We zijn in Amersfoort geweest.
    Zo de kat had van de week uitgehaald naar manlief zeg :confused: Hij wou haar alleen maar aaien en toen heeft ze zijn hele hand opengekrabt :(

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan voelde de poes zich toch bedreigd op de een of andere manier, of de kat dat dat hij wilde spelen. :rolleyes:

Ben je nog in het dinobos geweest?
    Sven is met de BSO daar een paar weken geleden geweest.

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga even de twee oudsten naar bed doen en dan Karsten zijn toetje geven.

Fijne avond nog allemaal en tot morgen. :D

8. kwebbels

Ja we zijn nog in het dinobos geweest. Ik vond het alleen wat tegenvallen(lange route, niet zo heel spectaculair qua geluid en bewegingen enzo. En dan de trein die erachter voorbij raasde haalde het effect helemaal al weg). Maar goed Indi snapt er nog niks vn natuurlijk en ik heb niks met dino´s. ;) Voor kinderen van Svens leeftijd is het hartstikke leuk want er liepen heel veel kinderen die het prachtig vonden.

9. Zo, esmée ligt in haar nieuwe kamertje, maar slaapt nog niet. ze wou net de fles ook al niet leegdrinken, dus ik ga er zo ff heen om de rest van de fles te geven.

10. Zo, rest van de fles is leeg. Ze ligt nu ff te huilen in bedje, maar dat doet ze in het andere bedje ook altijd, dus ik laat haar ff gaan nu.. stopwatch gezet op 5 minuten. dan erheen, muziekje weer aan, aai over de bol en wegwezen.

11. Hmm.. het word elke keer ff stil, dus ik hou me ff niet aan die 5 minuten, anders word ze toch weer boos

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Kon me ook al dat groen niet herinneren. :)[/quote]
    Dit was de tuin van de buren ;).....onze tuin ligt -op de plantenborders na- helemaal dicht ;).

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Oké.....(maar dan nog.....)

14. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hey KK :D

Lijkt me leuk een mini meeting :D
    20 juni is op een zaterdag toch?
    Moet wel even onder voorbehoud doen, want we zitten dan midden in de drukte (Wessels verjaardag, nog een familie dagje maar dat is op een zondag, eventuele boodschappen voor Wessels verjaardag enz.) maar als het lukt zijn wij van de partij :D.

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo allemaal!

de dierentuin was leuk!!!!!! Julian heeft zijn ogen uitgekeken en vooral de giraffen waren een succes. Ook de olifanten want er waren twee kleine olifante aan het spelen met een waterstraal die 1 van de verzorgers naar ze spoot. Zo leuk om te zien. Verder wel heel vermoeiend geweest en ben nu ook echt moe dus ik duik zo mijn bedje in want morgen is het helaas weer een gewone werkdag. Julian is uit logeren bij roeland zijn ouders want mijn ouders zijn een weekendje weg dus daar kan hij morgen niet heen.

Hij was vanacht trouwens nog even wakker en ik heb hem toen een schone luier gegeven en een slokje water en toen weer op bed gelegd en er zelf bij blijven staan. Was hij boos omdat ik hem er niet uit haalde en ging met zijn rug naar me toeliggen en dan na een paar seconden weer kijken of ik er nog was om dan weer boos om te draaien :) :) :) :) Lag helemaal dubbel van het lachen toen ik beneden kwam. Gek kind ook dat het is :)

KK, 20 juni lijkt me gezellig! Volgens mij hebben we dan geen plannen verder dus ik zet het alvast op de kalender.

Verder weet ik helemaal niks meer, sorry!!!

Ga nog even de foto's op de computer zetten, als ik de kabel tenminste kan vinden, heb er maar 500 ofzo gemaakt dus dat valt nog mee 8) :D

Tot morgen!

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hallo dames,

ik wil nog even mijn ei kwijt:

waren vanmiddag op de verjaardag van een tante van leon, mika zou daar smiddags blijven slapen in het campingbedje. omdat we thuis geen babyfoon gebruiken nemen we die dus ook niet mee als we ergens op bezoek gaan waar mika dan ook blijft slapen. dus nu gingen we naar onder nadat we mika naar bed hadden gedaan, en ik kon niet horen of ie huilde of niet, en om nou elke 10 minuten te gaan luisteren.. dus zei ik tegen leon van dat ik het eigenlijk toch wel fijn vond om een babyfoon dan bij te hebben, hoeft niet op geluid te staan, maar dat ik dan aan de lampjes zie of hij wakker is ja of nee. maar hij zo van nee joh, we kunnen over 20 minuten toch even luisteren of ie huilt. en bezoek ook van ze mogen toch best huilen is goed voor de longen bla bla. hoe het er uit kwam vond ik mezelf flink te kakken gezet, ik zo tegen leon van, ja ik moest van de dokter naar mijn moederinstinct luisteren en als die zegt dat ik mika op moet halen omdat hij huilt moet ik dat doen, en leon van dat is nergens voor nodig die gaat wel slapen. Ik dus een beetje best wel kwaad maar ja met bezoek erbij kun je je eigenlijk niet laten gaan (tenminste ik voel me dan geremd). en na een 3 kwartier tot een uurtje zei ik van hoe laat geven we hem eten? (aangezien we nog iets van een half uurtje moesten rijden naar huis) dus daarop zei een oom van leon, ik ga wel luisteren, en wat bleek hij was aant krijsen geweest. dus hij had mika opgehaald. terwijl leon dan zegt van nee die slaapt wel. en er stond zo'n grote klok op de kamer die elk kwartier slaat en om 4 uur zou ie 4 keer slaan ofzo. leon van nou als ie slaapt slaapt ie er wel doorheen, terwijl ik zoiets had van dat weet ik toch zo net niet. en elke keer als ik iets zei wuifde die het weg zo van dat ie het maar leert (heb zo'n id dat leon dan een beetje groot wil doen tegenover anderen) dus op deterug weg was ik een beetje gepikeerd omdat ik me voor lul gezet voelde telkens. en nu ben ik nog steeds chaggie. leon is mika nu onder de fles aant geven, ik zit nu boven met de laptop.

sorry lang verhaal geworden ik weet het, maar heb het wel tegen leon gezegd allemaal, en hij zo van dat het niet zijn bedoeling was om mij te kakken te zetten, en niet zn bedoeling was om het zo over te laten komen. maar ik trek me dat wel weer aan natuurlijk

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    julian heeft wel vaker van zo'n acties of niet :)

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dames ben er ook meteen weer vandoor, mijn ogen vallen bijna dicht.
    tot morgen!

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Daan: laat je niet opjutten hè (ook niet door Léon!).
    Enne....je hebt je goed geweerd hoor, naar wat ik zo lees!

20. Zo, Esmée slaapt uiteindelijk na 2 uur. Morgen vertel ik de rest. Slaap lekker!

Deel Deze Pagina