hallo! ga niet teruglezen want sinds vanochtend zijn er al weer 70 pagina's ofzo bijgekletst. Vanmiddag de uitslag van julian zijn urine gekregen en die was niet super. De eerste test was goed, daarna hebben ze het op de kweek gezet en daar mocht ik vanmiddag dus over terug bellen en daar zat dus een bacterie in. Moeten morgenochtend naar de ha en dan horen we verder hoe en wat. Verder is de griep redelijk afgezwakt maar heb nu de hele tijd buikkrampen. Had ook even licht bloedverlies dus vraag me nu af of ik misschien ongesteld ben geworden ga worden maar heb nooit buikkrampen gehad voor de zwangerschap dus zou het raar vinden als ik ze nu wel krijg maar ja voor de zwangerschap slikte ik eerst de pil behalve de laatste paar maanden maar toen had ik ook nergens last van. Zou het kunnen dat het dan nu wel ineens komt?
dat heb ik ook ingrid. die buikkrampen tijdens ongi. maar schijnt best normaal te zijn de eerste keer na de zwangerschap..
wat leuk die hebben wij ook in mt 56, hebben het ook in mt 50 maar dan met mama's kanjer erop en ook bij allebei een groen broekje
Dan krijg je waarschijnlijk antbioticum voor hem. Naar hoor. En jij de griep. Dan wil je vast geen taart. Dan maar alsnog een felicitatie met je 1000 berichten.
oke, dan hoop ik dat het de volgende keer weg is want dit vind ik echt niks. Blij dat ik er nooit eerder last van heb gehad.
Dat viel allemaal mee, was waarschijnlijk een virus. (Niesje kan natuurlijk zelf antwoorden, maar ik weet niet of ze op 't moment online is, anders Sorry Niesje, wilde niet voor m'n beurt praten)
Was ook meer een vraag van wie weet het en niet persé aan Niesje zelf gericht. Dus bedankt voor je antwoord.