Bij de intertoys Liesje.. Het tentje is van 30 voor 15 meen ik en de trike van 70 voor 30. Ik hoop toch zo dat de trike er nog is...
Die 3-in-1 smart trike is bij de Intertoys alleen op zaterdag maar 29,99 terwijl hij normaal iets van 60,00 euro kost!!! Een boel van ons gaan 'voor de deuren liggen' om er een te scoren. Je moet er wel snel bij zijn, zei LK namelijk want op = op
Misschien als ik LK nog een keer lief aankijk dat ze achteruit kan leggen, maar dat verwacht ik niet.. (of ze moet heel lief zijn omdat het zaterdag mijn verjaardag is, neem ik stukje taart mee...)
Nou hij kan misshcien wel gemaakt worden maar we zijn toch aan het kijken voor een nieuwe aangezien deze best "af" was... Ik wil bovendien een trommel voor 8 kilo want met 5 personen blijf ik wassen. En dan minstens 1600 toeren en energieklasse a of aa.... Dus we gaan ff kijken bij die webshop waar we die droger vandaan hebben want die was ook nieuw, met garantie, 200 euro goedkoper als ik iedere andere winkel of webshop..
Dat zal je wel al gelezen hebben Voelde er eigenlijk niets van maar voelt nu wel lichtelik branderig aan...
hihihi, goede deal lijkt me! Maar ik denk dat ze het best wel wil doen voor je maar of ze het mag is een tweede......Maar.... omdat het je verjaardag is is het misschien wel je 'lucky day'
Mijn schoonouders gaan zaterdag een trike voor ons halen, die zullen dus al wel optijd voor de winkel staan. Heb ook het idee dat ze het anders ook wel halen als het niet meer in de aanbieding is ondanks dat ik heb gezegd dat ze dat niet moesten doen.
Meiden, ik was er en heb keurig alles bijgelezen. Ga nu Joost in bed leggen en dan nog als een razende beneden afstoffen. Boven heb ik gelukkig al helemaal gehad. Daarna Rick weer ophalen.... Dus ik ben er later weer!
Ik ga ook eens heel ff wat doen... Namelijk mezelf eens aankleden enz..... Kan me er nog niet toe zetten!!!
leuk hè die dagaanbiedingen zie ineens in jouw quote van mij dat mijn reacties niet helemaal goed uit de verf zijn gekomen sommige tekstjs staan niet helemaal op de goede plek toch maar ff b eter controleren de volgende keer als ik zo'n lap tekst heb