Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoe ging de prik?

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Trike???? Welke trike!!! Vertel op :p

3. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    :D:D Heee, mirrem, alles goed??!! :):):p:p:p

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    waar wordt dit verkocht dan?? want ik hou natuurlijk ook wel van een goede aanbieding

5. Bij de intertoys Liesje.. Het tentje is van 30 voor 15 meen ik en de trike van 70 voor 30. Ik hoop toch zo dat de trike er nog is...

6. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Die 3-in-1 smart trike is bij de Intertoys alleen op zaterdag maar 29,99 terwijl hij normaal iets van 60,00 euro kost!!! Een boel van ons gaan 'voor de deuren liggen' ;):p om er een te scoren. Je moet er wel snel bij zijn, zei LK namelijk want op = op

7. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Hihihi, told you so! ;):p

8. Misschien als ik LK nog een keer lief aankijk dat ze achteruit kan leggen, maar dat verwacht ik niet.. (of ze moet heel lief zijn omdat het zaterdag mijn verjaardag is, neem ik stukje taart mee...:p)

9. monkeylove

Nou hij kan misshcien wel gemaakt worden maar we zijn toch aan het kijken voor een nieuwe aangezien deze best "af" was...
    Ik wil bovendien een trommel voor 8 kilo want met 5 personen blijf ik wassen. En dan minstens 1600 toeren en energieklasse a of aa....
    Dus we gaan ff kijken bij die webshop waar we die droger vandaan hebben want die was ook nieuw, met garantie, 200 euro goedkoper als ik iedere andere winkel of webshop..

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Daar kan ze vast geen NEE tegen zeggen :D

11. monkeylove

Dat zal je wel al gelezen hebben :p Voelde er eigenlijk niets van maar voelt nu wel lichtelik branderig aan...

12. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    ;):):) hihihi, goede deal lijkt me! Maar ik denk dat ze het best wel wil doen voor je maar of ze het mag is een tweede......Maar.... omdat het je verjaardag is is het misschien wel je 'lucky day' ;)

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

sorry lees het te laat
    maar viel het mee?

14. monkeylove

;) yup voor de derde keer...

haha

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mijn schoonouders gaan zaterdag een trike voor ons halen, die zullen dus al wel optijd voor de winkel staan. Heb ook het idee dat ze het anders ook wel halen als het niet meer in de aanbieding is ondanks dat ik heb gezegd dat ze dat niet moesten doen.

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Meiden, ik was er en heb keurig alles bijgelezen.
    Ga nu Joost in bed leggen en dan nog als een razende beneden afstoffen. Boven heb ik gelukkig al helemaal gehad. Daarna Rick weer ophalen....

Dus ik ben er later weer!

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ga ook even wat doen hier in huis ook al heb ik er helemaal geen zin in ;)

18. Ik ga ook eens heel ff wat doen... Namelijk mezelf eens aankleden enz..... Kan me er nog niet toe zetten!!!

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

leuk hè die dagaanbiedingen

zie ineens in jouw quote van mij dat mijn reacties niet helemaal goed uit de verf zijn gekomen
    sommige tekstjs staan niet helemaal op de goede plek ;) toch maar ff b eter controleren de volgende keer als ik zo'n lap tekst heb

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

das inderdaad wel leuk
    boek je dat dan rechtstreeks bij het safaripark?

Deel Deze Pagina