als t goed is wel. rechts bovenin op de brief staat een dagtekening en dat is de datum dat t bij jou erop moet staan. bij mij was t 9juni
nikita moet ook nog morgen naar t CB voor haar prikjes:xdas wel zielig en moet t nog alleen opknappen ook want jeroen ligt gelijktijdig op de tandarts stoel
De Thule Ocean 100. Qua maat perfect voor onze auto. En dakdragers moeten we nog kopen. Nu kunnen we die van de buren lenen (die passen wel). Dakdragers gaan we wel tweedehands via Marktplaats kopen als we terug zijn.
Nou de aanslag van Bas is inmiddels ook binnen en die krijgt minder terug, waardoor we in het totaal nu ook minder terug krijgen als dat het programma berekend had. Dus ik ga zelf maar bellen.
Je krijgt het sowiesow 14 dagen binnen dagtekening gestort... Bij mij zal het nog wel ff duren aangezien ik m in mei in heb gestuurd
Heb net alvast de boodschappen gehaald voor de komende dagen en vanavond maak ik zijn lievelingskostje klaar.
De bil schijnt de minst pijnlijke plaats te zijn voor een prik. Maar inmiddels heb je hem al gehad, dus ik hoop dat het je is meegevallen.
O wat goed zeg van Rihanna. En dat van die tandjes zou natuurlijk heel goed kunnen. Hoe was je weekend?
nou ik heb ff gerommeld in mijn gebruikersinstellingen, maar heb nu ff geen geduld meer, wil nog ff wat doen voor ik weg moet zag net bij mijn oude pb's wel mijn banner staan, maar nu hier nog niet. en dacht dat ik de tijd nu ook goed ingesteld had maar ook nog niet (loop een uur achter haha) tot later