nee dat is een glasplaat die erin ligt en eronder hebben we transparante folie geplakt met een afbeelding van nikita zal wel ff foto maken
in de link onderaan mijn bericht staat de nieuwe lijst enz. het is nog maar een opzetje hoor! voor verdere suggesties, pb me ff
leuk gedaan maar tessa is toch eigenlijk ook een vlindertje van onze groep?? of zie ik t fout? zo terug ga er hier 1tje ff brood voeren
ik hoop eigenlijk dat ik voldoende geld op mn verjaardag krijg om nog een pretecho / geslachtsbepaling te laten doen... geslachtsbepaling alleen kost 30 euro en is een korte echo, maar weet niet of je dan foto's mee krijgt?
ja susanne, ik bedoelde de tafel. leuk bedacht hoor! ik ga er ff vandoor.. kijken of ik nog heel ff kan liggen.. volgens mij is esmée namelijk alweer wakker, maar ze jammert af en toe ff en is dan stil, dus ik laat haar ff
hihihi, toch nog nieuwsgierig of het inderdaad een meisje is????? Nou, ga voor je meeduimen hoor . Ik kan je er verder niets over vertellen hoe dat werkt met die echo's want ik heb alleen de standaard echo's via de VK gehad en dan de 20 weken natuurlijk. Wat je gedaan hebt voor de lijst ziet er erg leuk uit trouwens!!!! Zal je zo even mijn geboortedatum pb'en! Hoop dat je nog ff lekker kan liggen dus relax ze!
Ben het ff kwijt hoor, maar konden ze dat niet bij de 20-weken echo zien dan? Je zou ze ff kunnen bellen of je een foto meekrijgt, denk wel dat het een 2d echo is
Nou, ben helemaal ingestort na die b12 prik Heb van half 12 af als een zoutzak op bed gelegen en kon me niet meer bewegen. Mij n armen en benen voelden als lood aan. Nu gaat het ietsje beter. Was ook nog ff in slaap gevallen en had ook hele rare dromen over dat mijn lichaamsfncties uit waren gevallen en ik niet meer kon bewegen Nu gaat het gelukkig ietsje beter maar raar toch???
gewoon printen. mijn man werkt op een reclame buro en doet regelmatig print werkzaamheden, zodoende kan hij dit regelen. erg handig hoor haha