Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    pfff ben blij dat mijn internet weer werkt...lag er een tijd uit....

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    wij vieren gewoon Rihanna's verjaardag op de dag zelf en zij is op een maandag jarig...we nodigen mensen uit vanaf 11 uur 's morgens (denk ik) want dan kan zij nog even slapen voordat iedereen komt.

pffff ik denk ook nog wel emo terug aan vorig jaar hoor
    wil nu direct wel weer zwanger zijn

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    @Senn: Wat een superfilmpje van je verrassing voor Niels!!! Heb hem net nog even met geluid teruggekeken. 'harstikke lief, stom mens' hahahahahahahaha, prachtig gewoon!!! Echt superlief van je Senn!

4. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Rustig hier hoor. Is iedereen gevlogen? ;)Oh nee, ik zie het al, het is groentenhap tijd!!! Meesje ligt nog te slapen, maar ik denk dat ik hem maar wakker ga maken omdat ik bang ben dat hij anders vannacht niet goed kan slapen. En hij moet natuurlijk ook zijn groentenhap hebben.

Nou, meiden, hoor jullie morgen denk ik pas weer. Vanavond ga ik lekker tv kijken met manlief. Dus... fijne avond allemaal en dat we allemaal maar lekker mogen slapen!! Hoop dat Mees morgen weer helemaal opgeknapt is!!

En...........ML...........vannacht niet weer zo raar dromen he? Droom vannacht maar lekker over je verjaardag morgen!!;)

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Haha Mayron leeft ook altijd helemaal op als we naar de dokter ofzow gaan. Maar kleintjes kunnen idd in ene hele hoge koorts hebben.
    Mayron had toen 40,5 2 weken geleden... Man!!! Maar niets aan de hand, jah die ontsteking.
    Mees drinkt wel onwijs goed zeg, dat is positief hoor :D
    Sterkte ermee, geef m maar een boks van Mayron

6. monkeylove

Hij heeft er niet nog meer pokken bij dus ik wacht het af. Euw morgen? Ik zet wat toastjes op tafel en wat nootjes enzow, het gebruikelijke werk :p
    Ik ga wel voor iedereen pannenkoeken bakken. Vind het prima, lekker met een glaasje drank in de keuken en maar bakken haha

7. monkeylove

Grmbl!! Mayron zit weer eens bij het digitale tvkastje terwijl ie weet dat ie dat niet mag... En maar kijken naar me...
    Eens kijken of ik een foto kan maken...

Mayron is Woensdag 1 Juli jarig maar ik vier het Zondag 28 Juni

8. Zo, vanmiddag ff weggeweest met Christian. Hij was lekker op tijd thuis. Ik lag een beetje te dommelen op bed en toen kwam hij ineens de kamer binnen. Schrok me kapot joh.. :D
    Hij gewacht tot Esmée wakker werd en haar uit bed gehaald. Had hij een cadeautje voor Esmée meegenomen. Zoo lief dat ie dat uit zichzelf doet! Eerste keer voor hem... Heeft hij 2 sambaballen meegenomen. Esmée zat te stralen bij hem op schoot en hem steeds kusjes te geven. Schatje. Ik ga er weer vandoor. Vanavond ff op visite bij mn zus en zwager, die zijn 9 jaar bij elkaar en elk jaar gaan we er ff heen. Gezellig. Nu maar hopen dat Esmée gaat slapen en anders blijven we maar een uurtje ofzow.

9. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou ik had die reacties niet gelezen, anders had ik daar zeker niet gekocht. Maar zij hadden de laagste verzendkosten, dus vandaar.

10. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik had Lisette trouwens een SMS gestuurd omdat meerdere naar haar vroegen.

Dit kreeg ik terug van haar: Hey Ester! Alles gaat super! Lief dat jullie aan me denken! Had een druk weekend gehad en beetje moe! Morgen ben ik er weer! Groetjes Lisette.

11. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zo even het eten af maken.

12. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi hoi dames!
    Heb alles bijgelezen maar niet alles onthouden maar hier mijn poging:

Essie: Waar zit de fout dan in je uitnodiging? Wel beter als je ze voor niks krijgt!!
    Mirrem: Schrikken zeg als die zo opeens hoge koorts krijgt! Gelukkig voelt ie zich alweer beter
    KK: Zo'n gesprek kan je heel wat beter doen voelen volgens mij. Gelukkig is het uitgepraat en hopelijk gaat ie zich wat bewuster worden dat ie wat vaker uit zichzelf thuis is en wat meer met jullie doet!

Oke nu moet ik even heeel hard nadenken wat ik nog meer gelezen heb....

Oh ja versieren van het hius bij de verjaardag..Hier ook heeeeeeel veel en die eerste-verjaardag-dingen bij de xenos had ik ook gezien inderdaad! Die ga ik ook even inslaan.

Nou voor de rest kan ik me echt niet meer herinneren..ook zo'n drukke dag gehad op mijn stage, maar wel ontzettend leuk! Zulke lieve klas is het.

Oh en hoe kan je het aantal berichtjes op een pagina veranderen?:):)

13. kwebbels

Oh jij viert het ook eerder. Hier ook. Ze is op maandag jarig en ik vier het de zondag ervoor. Dus 1 dag eerder.

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dankjewel dat je het hebt gevraagd essie!!!! Ook blij te horen dat alles goed met haar is!

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Over de verjaardag, wij vieren het gewoon op de dag zelf. Dat is een donderdag, als we het het weekend erna vieren moet het al op de zaterdag want Roeland zijn opa is zondag jarig en om de hele fam van zijn kant nou 2 dagen vlak achter elkaar te zien vind ik niet zo'n strak plan. Het weekend ervoor vind ik het niet leuk om het te vieren omdat het dan nog 5 dagen ofzo duurt voor hij 1 is. Hebben nu ook al van wat mensen te horen gekregen dat ze niet komen, nou ja dan niet. Vier het 1x en dat is het en dan kan ik dus ook nog mooi eens nadenken of ik wel op de verjaardag van hun kind ga komen. Ook mag iedereen die dag mee blijven eten en is het vanaf 2 uur ongeveer dat iedereen mag komen. Verder word het natuurlijk groots gevierd met slingers, balonnen en weet ik wat nog meer!

16. kwebbels

Fijn dat het goed gaat met Lisette! Toch wel handig hè al die buddy's..

17. kwebbels

Ik vind het op een doordeweekse dag altijd zelf een crime dus vandaar dat ik het op een zondag heb gedaan. Ben anders bang dat er veel mensen niet komen omdat ze moeten werken.
    Hier zet ik ook lekker veel eten en drinken op tafel neer en een bordje met : HELP YOURSELF :D

18. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ergens een paar berichten van mij terug heb ik geschreven wat er mis is met de uitnodiging. Vlak nadat ik scheef dat er ik het geld terug krijg.

19. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Wij vieren het trouwens ook op de dag zelf, maar dat hadden jullie al kunnen lezen in de uitnodiging.

20. kwebbels

Oh en nog iets raars..
    Ze hebben een paar weken geleden een nieuwe vloer op de galerij gestort/gemaakt (weet niet precies hoe ik het moet noemen) Maar goed...Ze waren klaar op onze galerij en toen ik de boodschappen ging doen vorige week (en nog een paar mensen op de galerij) neem ik zoals altijd het karretje mee. Ik ga echt niet al die boodschappen mee sjouwen hoor!
    Nu is er dus schade geleden door de boodschappenkarretjes die over de galerijvloer heen zijn gereden!!! Dat geloof je toch niet.
    A: Waarom hebben ze niet van te voren gewaarschuwd dat dat niet mocht aangezien we het alllllltijjjjd doen!
    B: Er is geen schade te zien

Echt heeeel raar. Maar de buurman die kwam al langs om te vragen of wij hier akkoord mee gingen. Nee natuurlijk niet. Nou volgende week is er weer een vergadering en ik zal mij ff goed laten horen grr

Share This Page