Lekker alles in de uitverkoop aan het zetten!? Ik zit nog te twijfelen of ik straks Merel's kleding al ga verkopen. Misschien is het nog te gebruiken voor een 2de. Maar ja die wil ik dan ook nieuwe kleding geven. En alles wat je ervoor terug krijgt, is meegenomen.
Ik heb er ook een met afritsbare mouwen, oh nee, zelfs 2, maar die zijn beiden 90 cm volgens mij.....nou ja, vouw ik de onderkant wel zolang om en zet 'm vast met een steekje of zo (of ik jas er 2 drukknopen in, kan ook nog). Heb 'm nu al wel in een dikker slaapzakje liggen (heeft dan alleen een romper en truitje aan), kan er ook 't dekentje nog overheen leggen. Ziet er wel cute uit ML!
http://www.fun4babies.nl/ en dan de knuffels van Lamaze. Maar misschien heb je dat antwoord ook al gekregen.
Nou nou nou zeg het is toch wel erg dat je liever "vergast" dan dat je het openen van pagina 1200 misloopt .
Nou ik hoop haar zondag toch niet steeds met Kwebbels aan te hoeven spreken, dus daar komen we toch wel achter dan .
Nou een routebeschrijving hoef ik niet (we hebben Navi) maar een PB-tje met je adres zou wel heel handig zijn.