En??? Ben je er een beetje uit wat je mee wil nemen???? Heb je de extra aanhangers al op de oprit staan?
hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!! maak er een leuke gezellige dag van met jullie 5'en!!!!!
He, wat fijn joh dat het allemaal zo goed gaat!!! Hoe gaat het nu met slapen van Sem dan? En tja, van de tandjes, ze kunnen niet alles snel doen toch? Mees was snel met staan en kruipen enzo, maar zegt nog niet echt woordjes, dus tja.... komt vanzelf !!
Mijn to do list: Kattenbak schoonmaken Vaatwasser uitruimen Opruimen Pictgrammenbord van Sven Tassen inpakken voor school Wc beneden schoonmaken Wc boven schoonmaken Stofzuigen beneden Badkamer schoonmaken Tafels afnemen Stoffen Bank soppen Zo dat is wel weer genoeg voor vandaag, vrijdag weer een dag.
Zo dan Karsten slaapt nog steeds. Heeft ie echt nog nooit gedaan zo lang. Als hij dat zaterdagnou ook doet dan kan ik ook een ochtend uitslapen.
Hihihi, nou volgens mij lijken Tygo, Mayron en Mees qua karakter wel wat op elkaar hoor. Mees is ook zo'n doorzettertje en kan de laatste tijd ook gaan drammen als hij zijn zin niet krijgt en echt gaan krijsen en heel boos worden. Tja, laat hem dan maar ff begaan en probeer het te negeren, maar da's moeilijk bij zo'n volume En luisteren, ho maar, wat ik ook doe, hij luistert gewoon echt niet naar me. Kijkt me dan aan, lacht, en doet het toch ff gauw voordat ik bij hem ben om hem weg te halen. Heb hem de laatste tijd weleens in de box gezet als ik hem al 20 x bij de vuilnisbak vandaan heb moeten plukken, nou maar dan laat meneer wel even horen dat hij het er niet mee eens is hoor Gelukkig doet hij het vooralsnog alleen thuis en niet bij opa en oma en op het KDV
Ik ben ook sruk bezig hoor, heb ook net de hele wc uitgesopt, opgeruimd, keuken gedaan, zo nog ff stofzuigen en dweilen. Moet echt echt wassen man!!! Ligt een hele stapel was te wachten op de nieuwe wasmachine. Hij zou tussen half 9 en half 11 komen dus ben benieuwd...
Misschien is Niels te luidruchtig in de morgen hahahahaha... Nu kan ie eeeeeeiiiiinnnndddeeeelijk rustig uitslapen
Haha jah de vuilnisbak, we gaan maar een ander soort vuilnisbak kopen, zo;n pedaalemmerachtig ding, want deze doet ie steeds open om er van alles uit te pakken GRMBL Nog ff filmpje... YouTube - boze May
Ohhh, het lijkt Mees wel. Het is elke keer strijd met verschonen. Hij wil ook gewoon echt NIET blijven liggen. Moet hem tig keer omdraaien en afleiden en dan hopen dat ik net ff snel de luier goed kan doen. Mees wordt dan ook altijd boos en gaat huilen, maar ja, hij moet toch een schone broek he..