Zal Mayron nog eens stampvoetend filmen want het filmpje is niet zo boos, hoogstens een beetje geirriteerd... Ik ga m lekker naar bed doen pas als die wasmachine er is, dan kan ik rustig gaan douchen en wassen en dan als ie wakker is ff naar de winkel blabalbala
Er is er een jarig, hoera, hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
He, balen meid. Wou dat ik het wist, maar helaas. Mees is ook vaak rond 05.00/05.30 wakker maar ik laat hem dan vaak mopperen in zijn bedje eigenlijk en dan gaat hij meestal weer ff slapen tot 06.30 maar ja, dat zal je vast al wel geprobeerd hebben.
Mees vindt Dora ook hartstikke leuk. Het is tot nog toe het enige waar hij wel langer dan 5 minuten naar wil kijken! Heb dus maar dvdtjes al gedownload enzo. Altijd handig.
hihihihi, ja, vond het ook al reuze meevallen het filmpje hoor! Maar hij keek wel heel beteuterd toen je hem dicht deed zeg. hihihi
Heb je daar dan een dekentje in ofzo? En heb je hem dan aan de onderkant dichtgenaaid of iets dat hij er niet 'in' kan komen. Ik heb nameljk nog steeds alleen een dekentje voor Mees.
Ik denk dat laatste. Ik geloof dat de babyfoon net een signaal gaf. Das mooi want dan kan ik gaan stofzuigen.
Zo, nog ff een Mees updat voordat ik ga douchen. Gisteravond ging het redelijk goed. Hij heeft van 15.30 tot 16.15 geslapen en toen gegeten enzo. Ik heb hem voordat hij met manlief onder de douche ging nog een keer getempt en toen had hij 40 graden koorts!!!!!!!!!!!!!!!!! Schrok er wel weer van hoor. Maar goed, na het douchen een paracetamol gegeven en toen had hij voor het naar bed gaan 38,6. Het slapen ging goed tot 03.00 uur. En dat het toen minder ging is mijn eigen schuld want op zich wou hij wel weer doorslapen toen ik hem zijn fopje gaf, maar ik vond hem zo warm en was ongerust dus ik heb hem eerst wat water gegeven en toen een schone luier en getemtpt (39,2 graden). Maar goed, dat had ik niet moeten doen want toen was ie klaar wakker en wou hij niet meer slapen. Heb tot 04.00 uur geprobeerd hem steeds weer in zijn eigen bedje te leggen maar het uiteindelijk opgegeven en hem lekker tussen ons in gelegd. Vanochtend had hij 39,1 en na de paracetamol had hij 38,4. Ben benieuwd hoe het vandaag verder gaat. Hoop echt dat hij gauw weer opknapt. Is echt 3 x niks als je kleine humpie niet lekker is. Op zich is hij verder trouwens redelijk goed te pas hoor, maar die koorts vind ik gewoon zo sneu. Het is net een kacheltje als je hem voelt.
Doe ik ook hoor, als Mayron snachts zo warm is als ie slaapt hem eruit halen voor wat extra drinken en een zetpilletje... Arme Mees, hopenlijk kanpt ie gauw op