hoi dames, Rihanna heeft gisteravond slecht geslapen, mevrouw lag er voor 20 uur in maar sliep niet eerder dan tussen 21.30 uur en 22.00 uur...tussendoor had ze nog een poepbroek, gelukkig slaapt ze 's nachts wel goed! beterschap voor Meesje! verder heb ik niet bijgelezen
Ladies, ik lees later bij, maar eerst nog ff: ML, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! ! ! Was ze vandaag
Mijn to do list: Kattenbak schoonmaken Vaatwasser uitruimen Opruimen Pictogrammenbord van Sven Tassen inpakken voor school Wc beneden schoonmaken Wc boven schoonmaken Stofzuigen beneden Badkamer schoonmaken Tafels afnemen Stoffen Karsten fruithap Extra: Bank soppen Dweilen Stofzuigen boven Zo dat is wel weer genoeg voor vandaag, vrijdag weer een dag.
las dat hij het een fantastisch cadeau vond! echt lief van je zeg! pfffff ik moet ook nodig stofzuigen, dweilen enzenz... nou ja misschien vanavond nog wat doen...eerst maar de werkdag doorkomen
Nope........heb zojuist wel alles gestreken wat er nog op 't droogrek hing.....ben 1,5 uur bezig geweest . Dus er is keus genoeg .
Weet je wat bij Rick heel goed hielp............een knuffeltje aan een veer. Vastgemaakt aan een haakje in het plafond boven de comode .
Heeee, da's een goede tip!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Die ga ik vanavond even aan manlief voorleggen!!!
Zo ik kom even online voor 1 reden: Marjolein van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van. (en weg was ze weer )
zie nu net dat we nog wel kunnen battelen want rechts boven bij elk bericht staat een nummer en de vorig keer had ingrid hem gewonnen hahaha