Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

En nu ga ik slapen... Man had net echt een beetje een oudjaar/nieuwjaargevoel...
    Je leeft ergens naartoe en na de 3000 is het voorbij en weer rustig haahah...
    Nou weltrusten en tot morgen...

2. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Nou ik heb er wel een paar oerkreten voor moeten laten ja :)

ps je kunt foto's van de dames bekijken in mijn album.

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou stel me ook nog maar weer even voor dan

ook ik ben saskia (maar verder is er niks gelijk hoor) 28 jaar over 2 wk en ben moeder van 3 kids. de oudste is een dochtertje Maud en is net 3, daarna komt zoon morris en die is ruim 1,5 en sinds 23 juli hebben we er nog een dochter bij en die heet Sam. bij maud ben ik op het allerlaatste moment in het ziekenhuis met een mini-vacuum bevallen en de andere 2 thuis. deze keer heb ik voor fv gekozen.

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ben voor de meeste bekend als Senn, 30 jaar moeder van 3 kinderen en een engeltje. Sven is bijna 6, Maarit is 3 en Karsten is over een klein uur 7 weken.
    Alle 3 op de natuurlijke manier geboren, bij de eerste 2 ingeleid en de 3e zou ingeleid gaan worden maar daar had meneer geen oren naar en kwam spontaan zelf. Ik geef flesvoeding.

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

ga nu ook afsluiten en kom morgen wel weer

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Trusten.

7. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Nou, jullie waren echt niet bij te houden de laatste 2 dagen. NIET NORMAAL! Raar zeg, dat dat stukje al afgesloten is.

Nou, zal me ook ff voorstellen voor de nieuwe mama's: Ik ben Marieke, 30 jaar. Ik heb een dochtertje, Nyala van (nog ff) 5, een zoontje, Mike(y) van 4 en alweer ruim 7 weken geleden is daar zoontje Nièl bijgekomen. Allemaal op de natuurlijke manier geboren. En als je alle 3 de bevallingen bij elkaar optelt in ongeveer 6 uurtjes tijd :).... En ik geef BV.

xxx

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Sas, alvast van harte met je verjaardag dan heb ik je in ieder geval alvast gefeliciteerd.
    Kan je ook niet op de dag zelf feliciteren want dan zit ik nog op de camping waar ik zaterdag heen ga.

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Haaai Marjolein, Saskia en Senn!

Gefeliciteerd met jullie kindjes!

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik duik ook mijn mandje in.
    Tot morgen allemaal! :D

11. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    he Senn alles ok met Karsten?

hier ook, na een zekerheids bezoekje aan de dokter....Het naveltje van Isabella bolt naar buiten...geen p^rettig gezicht maar kan volgens de dokter geen kwaad. Het is mooi droog en is niet ontstoken.

Hoeveel drinkt Karsten nu?
    Isa zit nu op 120 cc overdag en de laatste fles 150, want dan slaapt ze lekker lang.

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hoi Marieke, gefeliciteerd! Wat een aparte naam Nièl, betekend het ook iets bijzonders?

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dankje!
    Ik geloof dat ik jou ook al gefeliciteerd had maar zo niet dan als nog van harte!

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Met Karsten alles super.
    Drinkt 5 flessen van 150cc en soms 180cc.
    Hij slaapt de hele nacht door. :D

En met Isabella?

Ga nu echt slapen.

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja klopt in het andere forum! Daar las ik af en toe ook mee, en de laatste tijd wat vaker is toch wel leuk al dat babynieuws! Begin schreef ik ook mee trouwens, maar jullie waren toen al niet bij te houden ;)

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Meiden, ik duik ook mijn bakkie in! Marcus ligt eindelijk te slapen voor een paar uurtjes (hoop ik) en ik ben ook kapot!

Tot morgen!

17. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Pff das echt veel, maar ja 5 flessen. Isabella zit nog op 6 flessen, maar bouwt langzaam haar slaapritme op, ze zit nu om de 5-6 uur. Dat is wel lekker het geeft je de kans wat te doen in huis :) S'nachts geeft ze me de kans om minimaal 5 uur te slapen, maar ik moet eerlijk zeggen ik wek haar ook rond 12-en voor de laatste fles. En dan gaat ze door tot 5-6 uur.

Isabella verder ok, zit nu op 5 kg en is 55 cm

18. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik zag ook dat het andere topic ineens heel snel werd gesloten na het PB-tje van Senninha. De moderators hebben er geen gras over laten groeien zeg.

Nou ook ik zal me even voorstellen, al komen we met een hele grote groep van de bevallingslijst forum, juli mama's.

Nou ik ben Ester, 28 jaar, getrouwd en wonende in Tiel. Mijn man en ik zijn in januari 10 jaar samen.
    Op 21 juli ben ik bevallen van ons 1ste kindje genaamd Merel. Ze woog 3.710 gram en was 54 cm. Ze is geboren met 39 weken en 5 dagen.
    Verder hebben we 2 hondjes: Noushka en Storm, 2 westies.

Dat was het wel zo'n beetje.

19. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    he essie, ik denk dat iedereen is pitten, dus doe ik het namens de rest :) welkom bij deze topic

20. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Dank je, jij ook ;). Nièl betekent Lente in zigeunertaal. En heel toevallig betekent de naam van mijn dochtertje (Nyala) zomer. Maar daar hebben we het niet op uitgekozen hoor :D.

xxx

Deel Deze Pagina