Pff 30 sec wachten voor je weer mag posten? battelen, word nou helemaal moeilijk! En of ik over laatst heen ben ml? Ik wil het er NIET meer over hebben.. Ik sliep vannacht gelukkig weer een beetje.. Maar pff..
T staat er nog.. tssss... Lekker Anno niem zo.. met een sterretje achter je naam.. en ik kan niet eens vinden waar het sterretje voor is!
We kunnen niet eens meer battelen want je kan zelf je aantal berichten per pagina's instellen En de mijne staat op 40 per pagina
Goedemiddag!!!! Hier wel een lekker nachtje gehad, Julian is rond elf uur toen ik naar bed wilde gaan nog even wakker geweest dus hebben we maar met zijn drieen in bed gespeeld. Nou ja gespeeld, spelen bij Julian komt er opneer dat je moet uitkijken want voor je het weet heb je een hand in je gezicht en hij slaat hard hahahahha. Na 10 minuten van slaan, kusjes willen krijgen en het slopen van de wekker was hij weer moe dus is hij weer in zijn eigen bedje gelegd en heeft daar lekker geslapen. Probeer nu al de hele tijd de dokter te bellen, vanochtend waren ze ingesprek (as usual ) daarna hadden ze koffiepauze tot half 12 en nu net bel ik weer zijn ze met gewone pauze Zul je zien dat ik het vanmiddag weer vergeet en dan heb ik dus nog geen afspraak
ik heb de mijne op standaard maar mocht het mis gaan,zet ik die wel zo, dat ik toch win neej, bij het forum, in die lange lijst met iedereen die online is..
Ah joh, niet druk om maken. Daar zijn we hier toch juist voor. Om dingen met elkaar te kunnen delen!!
Ahhhh, ik vind het zo schetig als ze al kunnen praten. En die dingen die Rick zegt, zijn ook zoo lief!!! Tja, eigenlijk moet je dan 'boos' worden omdat het natuurlijk niet mag, maar kan me voorstellen dat je in jezelf één grote glimlach krijgt bij dit soort dingen