De vloer is ideaal. Zeker met huisdieren!! Heel makkelijk schoon te houden ook. Maar met kruipen is het wel iets minder. Niet dat ik zeg een verkeerde ondergrond, maar ja, net als met plavuizen..... het is wel iets minder comfortabel voor kids met kruipen en als ze vallen, veert het ook niet mee ofzo als bij hout of vloerbedekking. Ik wou eigenlijk altijd een houten vloer, maar dit zat in het huis toen we het kochten en het staat mooi en is dus heel praktisch, dus we hebben het lekker laten liggen.
Ja en je hoeft het niet te dweilen, dat was voor mij het belangrijkste hahahah. Nu hebben we laminaat en met die honden erbij blijf ik aan het dweilen en dan nog vind Julian wel weer wat
ja ben ik ook van plan, moet straks alleen even de trap nog wat schoonmaken. leon heeft gister traphekjes geplaatst (je wilt niet weten hoe, had het me iets anders voorgesteld) maar met een houte trap die onder wat schuin loopt is het moeilijk om een traphekje te plaatsen blijkbaar, en we hebben een donkere houte trap en lichte traphekjes (stom) en leon wil niet in de trap boren (Wat ik wel snap) maar heeft 1 kant nu met tai-raps vast gezet. ziet er gewoon niet uit
mika heeft het koord van de lamp bij ons op de slaapkamer gevonden, nou daar is ie ook uren mee zoet. lamp aan lamp uit
Kan hij het dan niet zo verlengen dat het aan de muur vast komt te zitten of werkt dat bij jullie niet? Ik heb ook nog geen idee hoe wij het gaan doen hoor met traphekjes. Hebben er nu 1 halverwege de trap staan maar dat is alleen om de honden beneden te houden dus voor julian moeten er weer nieuwe komen, ik zat te denken aan van die uittrekbare maar die zijn nog zo duur.
nou 1 kant moet aan de muur vast en dan heb je nog 1 lat wat aan de andere kant vast gemaakt moet worden en dat is net wat in de trap moet
ja ze heeft zo'n antilek beker van Avent....ze hoeft niet eens zoveel moeite te doen om er wat uit te krijgen
wij hebben een heeeeeele mooie vouwwagen te koop, wij zijn echte kampeerders! wij willen graag een caravan
ow oke Ik heb er ook geen verstand van hoor weet alleen welke ik wil en dat ik ze te duur vind hahaha
wij hebben ze bij de gamma gehaald was ook niet goedkoop maarja, ze zullen er toch een keertje moeten komen
Dat is waar en ze komen er ook wel. Alleen denk ik dat wij nog even wachten tot in het nieuwe huis, als die er nog komt en anders haal ik ze gewoon op. We willen de kiddyguard, tenminste ik wil die en roeland heeft wat dat betrefd weinig inbreng
kiddyguard? volgens mij heb ik die wel eens gezien op marktplaats kan dat? Die vond ik ook wel wat maarja, weet niet of je mijn verhaal gelezen had over leon en geld... dus kun je je wel voorstellen dat die er dan niet komen. Gaat jullie verhuizing misschien niet door dan?
Ja daar kan ik me dan wat bij voorstellen. Ik vind ze gewoon erg handig omdat ze ook niet in de weg zitten dus stel ze zijn een keer ingerold dan heb ik ook niet meteen een hond er aan hangen ofzo en ze passen overal dus als we weer eens gaan verhuizen dan past het ook!
Verhuizing is nog afwachten of we een kavel krijgen die we willen, zitten nu ook al naar een ander huis te krijgen die ook wel erg leuk is maar verder van de winkels af en een stuk duurder.