als het gewoon zo zeurderig is zo tegen het slapen aan laat ik hem liggen, maar nu was het dat dus duidelijk niet. en wordt dan helemaal onzeker omdat je dan bij iemand anders bent
Ow balen zeg Als je een bad hebt, moet je vanavond anders even een heet bad nemen om alle rotzooi uit te zweten. Helpt meestal bij mij!
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe mensen het doen als hun kindje de waterpokken heeft. Gisteren liepen we in de apenheul. Loop ik langs een kinderwagen, kijk ik erin ligt daar een kindje vol met waterpokken (tenminste, ik denk dat het waterpokken was) . Mijn eerste gedachte was, dit doe je toch niet, steek je andere kinderen mee aan. Maar ja aan de andere kant. Om nou de hele tijd binnen te blijven voor een paar waterpokken... Maar goed, ik heb er geen belang bij dat mijn kindje op zijn verjaardag de waterpokken heeft
Nee ik ben niet iemand die zich op gaat zitten vreten hoor. Ik heb er ook wel van genoten want ze hadden voor de rest ander vlees wat ook erg lekker was! Manlief had zich daarintegen echt verheugd op de spareribs die was meer teleurgesteld.. En we gaan er niet meer heen inderdaad
Inderdaad! Ik ben dan ook makkelijk hoor, moet ik van mijn kindje verwachten dat hij in een vreemde omgeving maar even lekker gaat slapen? Dat lukt bij Wessel niet. Wij hadden gisteren bij mijn broer gebbqt, ik had geen campingbedje mee. Ik heb Wessel lekker in de maxicosi gezet en heen en weer geschommeld. Binnen een paar minuten sliep hij
Ik weet niet hoe het eruit ziet als het is ingedroog oid Ik zag alleen het gezichtje van dit kindje en die zat onder de rode Stippen. Kan ook iets anders zijn, maar de waterpokken lijken mij het meest logische.
Goed dat je toch bent gaan kijken hoor! Als Indi krijst weet ik dat ze toch niet gaat slapen dus dan ga ik ook even kijken...Je moet lekker je eigen gevoel volgn die is vaak het beste