Bumba, Bibaboerderij vindt hij leuk. En we hadden een nieuwe van Meteoor en de Monsterstrucks (ofzo...) hij vond het helemaal geweldig. Oh Brum is ook favoriet lekkere korte filpmjes
Oh, hihi, maaruh..... battle'en kan niet meer. Omdat iedereen nu zelf kan instellen hoeveel berichten hij/zij op een pagina wil zien . Dus wat voor jou pagina 18200 is kan voor mij wel 17050 zijn bijvoorbeeld.
Maaruh.... ben er nu echt weer vandoor want moet ook al iets eerder weg hier (fysio) en moest vorige week eerder naar huis omdat ik Mees eerder op moest halen bij het KDV ivm zijn koorts. Er is hier weliswaar bijna niemand, maar toch.....
Het was op zijn hondjes en daarna de normale (missionaris?) hij zat bovenop iig, whaaahahahaha Ik weet niet of hij als last heeft van een groeisprongetje of al heeft gehad. Wel sneu voor Karsten en jullie Ow ja, heeft Niels foto's gemaakt? Heeft mijn man al een paar keer om gevraagd Ook hadden we op een sportzender af en toe Lemans erop en wij kijken of we Niels zagen, zagen we mannen in een gek pakje dus ik: Kijk daar heb je Niels
als je mag minderen neem ik aan van niet, en anders geef je over dag iets meer? of iets meer pudding of joghurt
Hoi dames ben ik weer even. Indi slaapt eindelijk hoor..Heb haar even achter sesamstraat gezet en toen weer op bed. Nou was het gelijk weer tegensputteren maar ze is nu aan het slapen gelukkig.. Ben nog even bezig met school dus ben er af en toe.