Fijn je dat sorry komt zeggen! 8) Ik had het misschien ook wel iets heftigter opgevat als dat je het bedoelde
ingrid: het gaat hier goed hoor, Sven wordt 28 juni alweer 1 jaar tijd gaat veelste snel. Vorige week met meneertje naar het CB geweest en hij is nu 80 cm en 12.450 gram, hij is kwa verhouding goed. Wel moest zijn laatste voeding eraf, maar las dat kwebbels dat ook had nu. hoe gaat het met jou verder dan? Kwebbels: maakt niet uit hoor
Jaaa gaat snel he? Hier is er volgende week ook een verjaardag Maar de baby is er dan helemaaaaaal af Maar wel fijn dat ze meer kunnen nu he?
trouwens zijn jullie ukkies ook zo snel huillerig, ik hoef hem maar aan te kijken of hij begint al te huilen, hij slaapt slecht overdag. wil alleen maar op schoot, tis echt sinds 1 week een ramp met hem, ken het helemaal niet van Sven.
Karsten van Senninha is heel erg huilerig, volgens mij exact hetzelfde als bij Sven dus. Er is rond deze tijd wel een groeisprong
bloem: Sven is meer een type van kijken hahaha, hij is wat trage met zijn ontwikkeling dan zijn broer toen die zo oud was.
Hier gaat ook alles goed, doen gewoon rustig ons eigen ding en dat werkt goed dus gaan we gewoon mee door. Ik heb gelukkig nog tot 13 augustus om van een echte baby te genieten
Nou dat kan ineens snel gaan hoor! Wessel liep zowat achter op de anderen, maar hij heeft in een paar weken de schade flink ingehaald
Wat Julian trouwens sinds vorige week heeft is dat hij gaat huilen als je iets harder praat als normaal. Doet hij ook op het kdv, als er dan een ander kindje stampend langs loopt of hard schreeuwt of gilt dan begint hij spontaan te huilen en met zijn vuisten op de grond te slaan. Hoorde er hier ook al wat mensen over maar Julian is nog lang niet aan een sprong toe, dacht ik tenminste dus vind het gewoon vreemd gedrag hahaha.