nee was ook niet leuk.... net wat ik ergens las....je kunt je ei bij elkaar kwijt...nou op zo'n manier krijg je dat idee niet...maar goed ik heb vanmorgen genoeg hierop gereageerd en meer ga ik er ook niet meer over zeggen want dan ben ik het die het gedaan heeft...
hihihi, it was me die zei van 'je ei bij elkaar kwijt kunnen'. En je blijft maar lekker over van alles en nog wat schrijven hoor!! Gewoon blijven doen!!! Lekker schrijven wat er in je omgaat en hoe je je voelt, dat doen we allemaal en moeten we vooral ook lekker blijven doen!
Bloem, hoe is het nu met Wessel? Sneu hoor dat hij weer zo'n pijn aan zijn oortjes heeft ondanks de AB kuur. Ik zou hem dan toch gewoon paracetamol geven hoor als dat gewoon samen mag. Geef hem maar een dikke knuff!!!
Met Wessel gaat het op zich goed hoor en ik denk ook dat de ab goed aanslaat, maar dat hij er een beetje last van had vanacht (gewoon irritatie of zo) want hij kroop niet omhoog van de pijn en deed een uur zijn best om in slaap te komen, als het echt zeer deed ging hij wel gelijk zitten en staan . Nu was de neusspray wel op, dus misschien kwam het daar ook wel door. Zal ik vandaag even weer kopen. Hij is gisteren ook in bad geweest, misschien is hij per ongeluk met zijn oorjtes onder water geweest, kan ook. Zal mijn man eens vragen.
doe ik ook hoor! ik trek me niks aan van iemand die ik niet ken en mij wel denkt te kennen en daardoor commentaar op mij meent te geven
Oh ja, dat kan het ook zijn geweest van het bad. En idd neusspray kopen. Hoop voor je dat het vannacht dan weer goed gaat!
Goede morgen! Heb een beetje her en der bij gelezen Liesje, trek je dr niks van aan! (makkelijker gezegd dan gedaan, en dr is excuses aangeboden, dus klaar, maar wou het je ff zeggen) Uhmm.. Ik las iets over kleertjes kopen voor de 1e verjaardag, dat weet ik nog niet, moet eerst maar ff kijken wat ik allemaal nog heb, de kast puilt nog al uit Leuke banner! Vind hem erg stoer, Ingrid was het? (geloof ik) En verder? ik ben een zeef.. Geloof ik... Een rot nacht van esmee.. Stertke! Huilen, dat kan ze hier ook erg goed, alleen nu ze kan STAAN is het wel opgeknapt, en ze kan tik tak zeggen, jas, kat, dus misschien was het gewoon frustratie en is het nu ineens weer over
Hoi hoi, Kan beter Jah bijna 1.. Vind het nog niet super, mn kleine meisje!! haha, ik weet niet, beetje emo ofzo T voelt namelijk als gister dat ze dr was, en nu word ze alweer een, maar jah, wel beter natuurlijk, zou niet best zijn als ze nog steeds een baby baby was Met jou ook alles prima? Al ongesteld??
gaat echt snel he....ik moet nog 1,5 maand wachten maar ik kan er nu ook al emo van worden...pfffffff wordt echt tijd voor nummer 2 yep ben gisteravond ongi geworden.....kan m'n lol weer op